Skærme
Fijala 3554
Er trådløs overførsel fra PC til fladskærm~
Fra : U & K Pedersen

Dato : 27-02-02 21:43

Hej
Er der nogen som kan oplyse om det er muligt at lave en trådløs forbindelse
mellem en PC og en fladskærm (f. eks Mermaid).
Afstanden er max 4 m. og ledningsføring er desværre udelukket.
Tips om en producent eller lignende vil være til stor hjælp.

tak...................

mvh
Kjeld Pedersen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 01-03-02 08:19

Wed, 27 Feb 2002 21:43:20 +0100, skrev U & K Pedersen, på 12 linier, i
<3c7d4e33$0$56579$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

> [...]
>Afstanden er max 4 m. og ledningsføring er desværre udelukket.
>Tips om en producent eller lignende vil være til stor hjælp.
Hvad vil du så have skærmen til og køre på?
Baterier?

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : U & K Pedersen

Dato : 01-03-02 19:14

Der er 230V forsyning tilrådighed ved skærmen, det er VGA kablet fra PC'en,
som er problemet !!!

Jeg har funderet over, om Bluetooth teknologien evt. kan bruges ?

Det er meget vigtigt for mig at få løst dette problem, så jeg er åben for en
løsning som måske ikke er helt billig.

mvh
Kjeld Pedersen

Fra : Peter Jensen

Dato : 04-03-02 10:40

"U & K Pedersen" <u.k.pedersen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Det er meget vigtigt for mig at få løst dette problem, så jeg er åben for
en
> løsning som måske ikke er helt billig.

Muligvis kan dette være vejen frem. Jeg har ikke rigtig fundet specs
på det, men det var måske værd at grave lidt i:

http://www.linksys.com/products/presentation.asp

--
Peter J