Diagram til flashkabel
Fra : otto

Dato : 27-02-02 20:09

Hejsa

Er der nogen som har et diagram eller ved hvor man kan se det?
Det drejer sig om en låst nokia 3310....
Er der ikke også noget om at et datakabel med mbus kan ordne sagen?

MvH
Otto

Fra : Mobilfix

Dato : 27-02-02 20:55

Hej Otto
Du kan ikke låse en 3310 op med et datakabel!Du skal bruge et
flasherkabel,og hvis det er nyere ver. software,så også et datakabel med
mbus.
/ stephan

Fra : otto

Dato : 28-02-02 16:03

Det er Ver. 4.35.
Vil det så sige at man BÅDE skal have et datakabel med mbus OG et flashkabel
( hvis Ver. 4.35, er en nyere Ver.)?
Og hvis man skal bruge 2 kabler, kan man så bruge et af de "kombi"-kabler,
hvor man køber et flashkabel og en extention så det også kan fungere som
datakabel? DVS. Skal man bruge flashkablet på samme tid som datakablet?

MvH.
Otto

PS. Er der nogen som ved om man selv kan lave disse kabler?

Fra : Carsten Suhr

Dato : 28-02-02 20:38

Nej det er ikke helt rigtigt hvis 3310 har en version 5.03 og derop, så skal
der både bruge flasher og datakabel.
Kik her under schematic, der finder du både data og flasher diagram.

http://www.nbrc.co.uk/

Mvh

Carsten

Fra : Mobilfix

Dato : 28-02-02 22:13

Og hvis det er ver.5.03 med kun lås 4 låst (debitel),så virker vist ingen af
ovenævnte løsninger,så er det vist noget med at nedgradere softw.først,eller
er det helt forkert.
/stephan

Fra : Seabstian

Dato : 14-03-02 00:43

Linket virker ikke

Fra : Lars Andersen

Dato : 14-03-02 14:14

Prøv lige at tjekke indlæg angående "3310 v5.13"

Der er en der skriver, at man kan nøjes med et datakabel...

Men ellers...hvordan låser man en v5.13 op???

Fra : Muri

Dato : 09-04-02 21:35

Det er vidst ikke helt rigtig, så vidt jeg kan læse mig til, kan man med
datakabel, åbne simlåst, udregne faid, og ændre IMEI.
Selvfølgelig med den rigtige software.

Mvh
Muri