Access-sikkerhed i flerbrugermodel
Fra : Katja Adolf

Dato : 26-01-01 15:18

Hej,

vi har prøvet at sikre en database med tilladelser/grupper etc. med
"sikkerhed på brugerniveau" i et flerbrugermiljø-uden held. Det virker fint
på computeren hvor sikkerhedsguiden blev kørt, men ikke på de andre.Hvordan
kan man sikre sig, at alle bruger skal logge på under den samme
arbejdsgruppeoplysningsfil? Eller er vi bare gået helt galt i byen?

mvh., Katja

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-01-01 15:42

"Katja Adolf" <kad@biobase.dk> skrev:

> [...]
>men ikke på de andre.Hvordan kan man sikre sig, at alle bruger
>skal logge på under den samme arbejdsgruppeoplysningsfil? Eller

Følg vejledningerne fra MS knowledge base
(http://support.microsoft.com - eller noget lignende) - eller spørg
i dk.edb.database.ms-access (jeg sætter lige XFUT for dig)

....lidt senere: fandt lige følgende link:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q254/3/72.asp

XFUT: dk.edb.database.ms-access
--
Jens Gyldenkærne Clausen