ICQ
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 27-02-02 15:42

Hejsa NG,

Er der en, er kender en god ICQ klient? Jeg har prøvet både Licq og
GnomeICU, men det irreterer mig at besked vinduet forsvinder hver gang man
har sendt en besked. Kan få vinduet til at blive, eller er man tvunget ud i
at bruge "Besked-chat" funktionen?

Mvh
Tonni Aagesen
agent29@mail1.stofanet.dk

Fra : Axel Eystein Jensen

Dato : 27-02-02 15:43

Tonni Aagesen wrote:
> [...]
> har sendt en besked. Kan få vinduet til at blive, eller er man tvunget ud i
Der findes et hav. prøv ex.v. gaim, ickle eller søg på sourceforge.net
--
Mvh.
Axel

Fra : Kent Friis

Dato : 27-02-02 16:44

Den Wed, 27 Feb 2002 15:42:03 +0100 skrev Tonni Aagesen:
> [...]
>har sendt en besked. Kan få vinduet til at blive, eller er man tvunget ud i

Prøv GnomeICU 0.98.1 - den gør som du gerne vil have. Men ellers var
"besked-chat" funktionen i 0.98 faktisk samme funktion, bare et andet
menupunkt.

Mvh
Kent
--
http://www.celebrityshine.com/~kfr/ - to nye tegninger.

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 27-02-02 16:57

In article <a5ir1c$a55$1@sunsite.dk>, Tonni Aagesen wrote:
> [...]
> har sendt en besked. Kan få vinduet til at blive, eller er man tvunget ud i
Jeg bruger kxICQ2, og den lader vinduet være åbent. Lidt iriterrende, når jeg
hellere vil have at den lukker det.. :)

kxICQ2 kan findes på http://www.kxicq.org.

Mvh. Jonas

--
"A conservative is a man who is too cowardly to fight and too fat to run."
-- Elbert Hubbard

Registered Linux user #198786 (http://counter.li.org)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-02-02 17:02

Tonni Aagesen <agent29@mail1.stofanet.dk> writes:

> [...]
> har sendt en besked. Kan få vinduet til at blive, eller er man tvunget ud i

I Licq kan du bare fjerne hakket ved "auto-close" så vidt jeg husker.

Hvis du bruger Licq er det i øvrigt værd at se på CVS-versionen, da
den er en del længere med understøttelsen af version 8 af
ICQ-protokollen.

--
Jacob - www.bunk.cc
Live in a world of your own, but always welcome visitors.

Fra : Martin Christensen

Dato : 27-02-02 22:08

Fra : Kent Friis

Dato : 27-02-02 22:37

Fra : Peter Andersen

Dato : 27-02-02 18:54

"Tonni Aagesen" <agent29@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> har sendt en besked. Kan få vinduet til at blive, eller er man tvunget ud

ICQ har lavet noget der hedder ICQ Lite.... Det er en slags webbaseret ICQ
som kan bruges på alle maskiner uden at beshøve downlaode noget progra,...!
Den ligener den alm ICQ og det er samme størrelse vindue du får at arbejde
med.... check deres website.....! Det er temmelig smart!!!

Gi lige et praj hvad du syntes....

Fra : Niels Andersen

Dato : 27-02-02 21:39

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> wrote in message
[ICQ lite]
> Den ligener den alm ICQ og det er samme størrelse vindue

Heh, det kommer da an på hvilken størrelse man plejer at have. :)

Jeg kan i hvert fald ikke ændre størrelsen på vinduet, og jeg er vant til at
have det omkring 3 gange højere end ICQ lite.

Anyway, det *er* temmeligt smart, men har mange mangler ift. den "rigtige"
klient. Fx. fil-overførsler.

--
Mvh.

Niels Andersen