Køb af Switch
Fra : Thog

Dato : 27-02-02 01:18

Jeg står og skal købe en Switch, jeg har to som umidbart ser meget billige
ud
http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=240102&kat=
http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=240011&kat=

i den sidste mangler der et billed, men det er jo ikke det der har stor
betydning for mit køb.(Altså designet)

Begge koster 360 kr og er 5 ports.
Hvilken af disse egner sig bedst til deling af en ADSL linie mellem 2-3
PCer?
Switchen skal muligvis os bruges til et LAN i fremtiden.

Hvilken ville du købe hvis du havde valget?

Den ene PC er WinME den anden har Win2k, og i dem begge er der Netkort
10/100.. tror jeg.

Fra : Peder Hansen

Dato : 26-02-02 18:46

Hej
Det er også lige umiddelbart det jeg er ude efter - jeg skal også lave et
netværk til 2pc´er jeg tror jeg ville vælge den første!
De 360kr er det incl. moms?
Så er det billigt for en switch!

Fra : Peder Hansen

Dato : 26-02-02 18:47

Har du et link til den her biks , så jeg også kan bestille et!
Det villle være perfekt!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-02-02 18:56

"Peder Hansen" <peder.hansen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Har du et link til den her biks , så jeg også kan bestille et!
> Det villle være perfekt!

Hehe,, er du blind?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-02-02 18:58

"Peder Hansen" <peder.hansen@tdcadsl.dk> wrote in message

> Har du et link til den her biks , så jeg også kan bestille et!
> Det villle være perfekt!

En god ide, er faktisk at se på:

http://www.edbpriser.dk/netvaerk/net-switch.asp

Fra : Thog

Dato : 27-02-02 04:18

"Peder Hansen" <peder.hansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Har du et link til den her biks , så jeg også kan bestille et!
> Det villle være perfekt!

www.shg.dk
Det ligger i Århus

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 26-02-02 22:03

On Tue, 26 Feb 2002 18:17:58 -0600, "Thog"
<thog@vip.cybercity.dk> wrote:

> http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=240102&kat=
> http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=240011&kat=

Ja, de ser billige ud.

> Begge koster 360 kr og er 5 ports.
> Hvilken af disse egner sig bedst til deling af en ADSL linie mellem 2-3
> PCer? Switchen skal muligvis os bruges til et LAN i fremtiden.

I den prisklasse er det fuldstændig ligegyldigt om man køber det
ene eller det andet mærke.

> Hvilken ville du købe hvis du havde valget?

2 stk. Catalyst 6509 med Sup2+PFC2+MSFC2+SFM plus 6816-blades til
maskernene, CSM'er til SLB og OSM'er med OC-48 uplinks til mine
Internetudbydere... (lige godt 900 k$ for dem begge, hvilket må
siges at være et fund).

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 26-02-02 22:33

Hej Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG>

> [...]
>maskernene, CSM'er til SLB og OSM'er med OC-48 uplinks til mine
>Internetudbydere... (lige godt 900 k$ for dem begge, hvilket må

Ja. Får man rabat hvis man køber fire?

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 26-02-02 23:37

On Tue, 26 Feb 2002 22:33:18 +0100, Lars Kim Lund
<larskim@mail.com> wrote:

> Ja. Får man rabat hvis man køber fire?

Selvom jeg ikke er sælger, tror jeg næsten jeg kan love, at man
vil få en ikke uvæsentlig rabat (fx. noget man kan købe en BMW
for), bare man køber én.

Der er vist en promotion på CSM'erne, så man får to stk. for 70
k$, og så har man sådan ca. SLB-power nok til et site i Amazon-
størrelse.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 27-02-02 00:27

On Tue, 26 Feb 2002 22:02:52 +0100, Asbjorn Hojmark wrote in
dk.edb.netvaerk

Der er længe til jul...

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen