/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
TDC skuffer igen igen igen igen
Fra : jakob wolffhechel


Dato : 26-02-02 17:58

Tjah her i dag ringer man så for at bekræfte den tekniker-tid, man har i
morgen, og inden for hvilken periode denne tekniker så ringer...

Jeg ringede til TDC sidste torsdag for at fejlmelde min linie. Der mangler
den ene af de to dynamiske IP-adresser, jeg skal have i følge min
abonnementsaftale med TDC Bredbånd.

"Supportmedarbejderen" kunne så ikke hjælpe mig.

Jeg ringer om lørdagen for at høre, om de SÅ kan hjælpe mig...

Christian tager telefonen og fortæller mig, at hans to dynamiske IP-adresser
skam virker fint hjemme hos ham. Vi parlerer lidt frem og tilbage, hvorefter
Christian så bestiller en tekniker-tid til mig onsdag d. 27nde.

I dag ringer jeg så, for at bekræfte at aftalen med teknikeren er i orden,
og indenfor hvilket tidsrum han ringer. Thor kan så fortælle mig, at der
skam IKKE er bestilt nogen tekniker-tid til mig.

Flot TDC. Nu har i så smidt en ordre på 6 dynamiske IP-adresser OG et styks
tekniker-tid væk. Hvad bliver det næste? Gad vide, hvornår jeg får internet,
der passer overens med den kontrakt, der er på dette kobberpar?



....

/j














 
 
[SANTA]-Muff Diver (26-02-2002)
Kommentar
Fra : [SANTA]-Muff Diver


Dato : 26-02-02 18:48


"jakob wolffhechel" <themuss@it.removethis.com> skrev i en meddelelse
news:a5gem0$esf$1@sunsite.dk...
> Tjah her i dag ringer man så for at bekræfte den tekniker-tid, man har i
> morgen, og inden for hvilken periode denne tekniker så ringer...
>
> Jeg ringede til TDC sidste torsdag for at fejlmelde min linie. Der mangler
> den ene af de to dynamiske IP-adresser, jeg skal have i følge min
> abonnementsaftale med TDC Bredbånd.
>
> "Supportmedarbejderen" kunne så ikke hjælpe mig.
>
> Jeg ringer om lørdagen for at høre, om de SÅ kan hjælpe mig...
>
> Christian tager telefonen og fortæller mig, at hans to dynamiske
IP-adresser
> skam virker fint hjemme hos ham. Vi parlerer lidt frem og tilbage,
hvorefter
> Christian så bestiller en tekniker-tid til mig onsdag d. 27nde.
>
> I dag ringer jeg så, for at bekræfte at aftalen med teknikeren er i orden,
> og indenfor hvilket tidsrum han ringer. Thor kan så fortælle mig, at der
> skam IKKE er bestilt nogen tekniker-tid til mig.
>
> Flot TDC. Nu har i så smidt en ordre på 6 dynamiske IP-adresser OG et
styks
> tekniker-tid væk. Hvad bliver det næste? Gad vide, hvornår jeg får
internet,
> der passer overens med den kontrakt, der er på dette kobberpar?
>>

tja læs her....det kan være dine problemer først lige er begyndt
http://raveparty.at/DanceSquad/



jakob wolffhechel (27-02-2002)
Kommentar
Fra : jakob wolffhechel


Dato : 27-02-02 13:52


"[SANTA]-Muff Diver" <muff-diver@sol.dk> wrote in message
news:3c7bca4b$0$217$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> tja læs her....det kan være dine problemer først lige er begyndt
> http://raveparty.at/DanceSquad/

ja det lyder ikke til at være en rar historie.... jeg hår fuld forståelse
for det.. det er hammerfrustrerende, når "lortet" ikke virker..

men jeg kan sige, at det ser ud til, at mit netværk fungerer igen, + jeg har
fået mine extra ip adresser. så på trods af teknikeren ikke ringede som
aftalt, så virker det hele altså nu.

mange tak...

/j



Anders S.... (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Anders S....


Dato : 26-02-02 19:56


".
> Flot TDC. Nu har i så smidt en ordre på 6 dynamiske IP-adresser OG et
styks
> tekniker-tid væk. Hvad bliver det næste? Gad vide, hvornår jeg får
internet,
> der passer overens med den kontrakt, der er på dette kobberpar?


Hvis du har TDC BB ADSL og har bestilt 6 dyn ip og ordren er væk skal du
kontakte 80808016 som er det firma i tdc som du har købt adsl af.

på 80808017 sidder support som er TDC internet og de har kun support på den
adsl du har, TDC Internet er ikke en del af det firma som du har købt adsl
ved..

Anders

--
--
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet..
sikkerhed?? se på www.sikker-surf.dk





Flemming Lynggaard (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 26-02-02 21:30


"Anders S...." <webmaster@REMOVE.sikker-surf.dk> wrote in message
news:3c7bda44$0$39836$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

>
> på 80808017 sidder support som er TDC internet og de har kun support på
den
> adsl du har, TDC Internet er ikke en del af det firma som du har købt adsl
> ved..
>

Nej TDC skal da ikke anklages for at gøre indgangen for kunden til
virksomheden nem vel


F



Steen (27-02-2002)
Kommentar
Fra : Steen


Dato : 27-02-02 09:20

Njaarr, man kunne jo læse det materiale man har fået med, i stedet for at
ringe til tilfældige numre...
At så Christian eller hva' supporteren end hed, burde have sagt dette er en
helt anden sag...

Steen

"Flemming Lynggaard" <news@edbmongol.dk> skrev i en meddelelse
news:3c7bf010$0$236$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> "Anders S...." <webmaster@REMOVE.sikker-surf.dk> wrote in message
> news:3c7bda44$0$39836$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> >
> > på 80808017 sidder support som er TDC internet og de har kun support på
> den
> > adsl du har, TDC Internet er ikke en del af det firma som du har købt
adsl
> > ved..
> >
>
> Nej TDC skal da ikke anklages for at gøre indgangen for kunden til
> virksomheden nem vel
>
>
> F
>
>



Sebastian (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Sebastian


Dato : 26-02-02 23:17


jakob wolffhechel <themuss@it.removethis.com> skrev
>
> Jeg ringede til TDC sidste torsdag for at fejlmelde min linie. Der mangler
> den ene af de to dynamiske IP-adresser, jeg skal have i følge min
> abonnementsaftale med TDC Bredbånd.

Jeg har præcist samme problem, har lige ofret 650 kr. på kabling og switch
til at dele forbindelsen med... og så virker lortet ikke.

Jeg ringer til dem imorgen, poster resultatet i gruppen når jeg selv ved
mere.

/Sebastian



Sebastian (02-03-2002)
Kommentar
Fra : Sebastian


Dato : 02-03-02 19:04

Sebastian <casm@mail.dk> skrev
> Jeg har præcist samme problem, har lige ofret 650 kr. på kabling og switch
> til at dele forbindelsen med... og så virker lortet ikke.
>
> Jeg ringer til dem imorgen, poster resultatet i gruppen når jeg selv ved
> mere.
>
> /Sebastian
>
>

Tre dage senere, tre opringninger til TDC senere, fik jeg en support-tid
(dvs. en TDC-mand skulle ringe til mig) til imorgen, Søndag.

Imidlertid opdager jeg nu til aften, at jeg sagtens kan komme på med begge
PCer.
Går ikke ud fra at TDC har foretaget sig noget, da supporteren først ville
ringe Søndag.

Gad vide om det er et problem som kommer og går...? Hmm...

/ Sebastian



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste