Nybegynder-spørgsmål
Fra : Jakob Munck

Dato : 26-02-02 17:51

Jeg har en ledig pc, som jeg vil forsøge at installere Linux på, og der er
flere muligheder. Se her:

http://www.linuxpusher.dk/lycoris.php

Her er min spørgsmål:

1. Hvilken af ovennævnte links Linux-installationer skal jeg vælge (jeg vil
gerne have tekstbehandling og regneark med) ?

2. Kan jeg godt installere Linux i denne udgave oven på en
Win98-installation?

3. Hvis jeg fortryder, og gerne vil have Win98 tilbage, kan jeg så
installere den oven i Linux, så sidstnævnte slettes?

v.h.
Jakob Munck

Fra : tommy

Dato : 26-02-02 19:56

On Tue, 26 Feb 2002 17:50:52 +0100, Jakob Munck wrote:

> [...]
>
> 1. Hvilken af ovennævnte links Linux-installationer skal jeg vælge (jeg
> vil gerne have tekstbehandling og regneark med) ?

Vælg cd1

> 2. Kan jeg godt installere Linux i denne udgave oven på en
> Win98-installation?

Ja.
> 3. Hvis jeg fortryder, og gerne vil have Win98 tilbage, kan jeg så
> installere den oven i Linux, så sidstnævnte slettes?

Slet linux og installer win98 igen.

Hilsen tommy
@coolscreen.dk