Uartikulerede nydelyde
Fra : modesty

Dato : 26-02-02 08:24

En pudsig ting jeg har observeret er at når jeg har sex er jeg stort set ude
at stand til at tale. Hvis jeg bliver spurgt om noget og forsøger at svare
kommer det som regel ud som volapyk, nogle gange regulær tungetale, selvom
jeg udemærket ved hvad jeg ville sige hvis jeg ellers kunne. Eller i enkelte
tilfælde kan jeg svare, men så tænder jeg til gengæld af. Altså er jeg ikke
så fiks til "dirty talking" så det gør noget. Dette fænomen er endnu mere
udtalte under leg med SM.
Det jeg gerne vil spørge om er om andre har oplevet noget tilsvarende og om
en eller anden har en god forklaring på fænomenet? Neurologisk? Psykologisk?
Eller hvad?
Måske skal jeg bare købe en gag
Kærlig hilsen
modesty

Fra : Freya

Dato : 26-02-02 09:59

"modesty" <modesty@ofir.dk> skrev :

<snip>
>Det jeg gerne vil spørge om er om andre har oplevet noget tilsvarende

Fuldstændig!

> Altså er jeg ikke så fiks til "dirty talking" så det gør noget.

Nej, jeg må nok også erkende at jeg heller ikke har de store
karrieremuligheder indenfor den branche :)

>en eller anden har en god forklaring på fænomenet? Neurologisk? Psykologisk?
>Eller hvad?

Umiddelbart vil jeg mene at en neurologisk forklaring er oplagt. Jeg
forestiller mig noget i retning af en ændret blodgennemstrømning af
hjernen, ved seksuel ophidselse, og at blodkar der normalt forsyner de
dele af hjernen hvor sproget befinder sig, på en eller anden måde
påvirkes heraf. Man kan så opleve en afasi-lignende tilstand, hvor man
fuldstændig mister evnen til både at tale og forstå sproget, men også
som du beskriver det, at man bevarer sit indre sprog, dvs. man forstår
stadig sproget, men er ude af stand til at udtrykke det verbalt.

Kommer lige til at tænke på Niels Hausgaards teori om, at visse
mennesker har en kontakt i hjernen, der fungerer således at når de
begynder at tale, så slår den automatisk resten af hjernen fra *G*.
Det er nok lidt samme princip der gør sig gældende, eller noget... ;)

--
Freya

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 26-02-02 14:08

On Tue, 26 Feb 2002 09:59:21 +0100, Freya <freyz@c.dk> wrote:

HI Du fager valkyr

><snip>
>
>Fuldstændig!

tillad mig at være vidne :))
Det er rigtigt for dem der har set ecsorsisten 1 og man så lige
trægger alt det udelikate fra med grøn savl osv ... tag mit ord for
det jeg vil simpelt hænd ikke blive overrakste hvis hendes hovede
drejede rundt ) hvis det ikke lige var så fedt så ....ku man blive
helt bange .. der er nogen steder hvor... nahhh.... :)

> [...]
>begynder at tale, så slår den automatisk resten af hjernen fra *G*.
>Det er nok lidt samme princip der gør sig gældende, eller noget... ;)

jaeee jeg ved ikke om vi lige tænker på den samme ....det tror jeg nu
vi gør - det er den om ny nazisterne fra sidste år ik ?
dne lustter med for månen har arldirg eksisteret det gule man kan se
der oppe er det rene ingenting det er et lev fra de venstre ointerede
et proganda fænomen

*smæk* :)
KH
Bo

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Henning

Dato : 26-02-02 15:30

"modesty" <modesty@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej modesty

> [...]
ikke
> så fiks til "dirty talking" så det gør noget. Dette fænomen er endnu mere

Jeg tænder osse af, hvis jeg skal ligge/stå og knævre løs når jeg boller,
jeg
udstøder vist højst nogle små grynt, lige før jeg får udløsning *g*
Min partner er også en tavs elskerinde, men for hendes indre øre, føler hun
at hun er særdeles larmende, ikke engang under orgasmer kommer der lyd
fra hende, kun i kraft af hendes pludselige afslappethed, opdager jeg hun
er "færdig" *G*
Min x der i mod, havde nogle få ord og sætninger, hun gentog som
en slags mantra under samleje *GGG*

Når jeg har fået udløsning og min kone ikke, og hun har lidt besvær
med at overvinde punket "no return" så har jeg ingen problemer
med at fortælle hende de ting der giver det sidste og endelige skub
ud over kanten *GGG*

> [...]
om
> en eller anden har en god forklaring på fænomenet? Neurologisk?

Hva`? har du allerede bidt de 5 i stykker du købte i sidste uge?
Køb billard-kugler næste gang *GGG*

MVH
Henning