Unlock af Ericsson T29s
Fra : Nikolaj Andresen

Dato : 26-02-02 00:17

Hvilket program skal jeg bruge for at unlocke subj med et datakabel ?
Og skal jeg kende versionen ?

Nikolaj

Fra : Per Olsen

Dato : 26-02-02 20:05

Telefonen kan ikke unlockes med et datakabel, du skal bruge et servicekabel
"unlockkabel".
Hvis du har det kan du finde programmet findes på: http://www.mobile.box.sk
vælg Ericsson og find "ERICSSON.T29.R520.SP.UNLOCKER.v4.6"
den pakkede fil hedder: rylesp46.zip

Med venlig hilsen
PE® =SEN
-
Fjernelse af SIM-lås på Ericsson A2618s, A2628s, T28s og T29s.
(de eneste jeg har prøvet) Det skal kun koste dig forsendelsen.
-

Fra : Mobilfix

Dato : 26-02-02 23:14

Hej Per
Det er vist ikke helt rigtigt.Jeg har ihvertfald åbnet de første 30stk. T29s
med et datakabel.
såååh deeeet !
/ Stephan

Fra : Per Olsen

Dato : 28-02-02 21:55

Hej Stephan.
Hvor har du det datakabel fra?
Med et datakabel mener jeg altså et Ericsson DRS-10/11, og med det
har jeg ikke kunne åbne nogle telefoner.
PE® =SEN

SNIP

Fra : Mobilfix

Dato : 28-02-02 22:48

Du kan ikke bruge et originalt datakabel,du skal bruge et uoriginalt....Prøv
kabelsalg.dk

Fra : Per Olsen

Dato : 01-03-02 00:23

Hej igen.
Jeg er godt klar over at man skal brug et uorginalt for at åbne.
Jeg har et sådan. Og et orginalt (DRS-10), da andre programmer
jeg bruger sammen med mobilen ikke virker med et uorginalt.
F.eks. MyAnimation fra Ericsson.
såååh deeeet !

> Du kan ikke bruge et originalt datakabel,du skal bruge et
> [...]
SNIP