Link uden Skodstreg!!!
Fra : Jens

Dato : 25-02-02 15:18

Hej med jer
Jeg laver en side, og har på de fleste sider set links uden streg
under. Hvordan gør man det???
Håber at i kan hjælpe
Jens

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rune Glerup

Dato : 25-02-02 15:30

Jens skrev:

> Jeg laver en side, og har på de fleste sider set links uden streg
> under. Hvordan gør man det???

Du definerer i dit stylesheet, at <a> ikke skal have nogen
understregning:

a {
   text-decoration : none;
}

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

"Vi troede, det var den personlige computer der havde magien."

Fra : Gudrun

Dato : 26-02-02 16:30

Et lille stykke kode gør hele tricket...

Det kommer her:

<!--a{text-decoration:none}//-->

God fornøjelse hilsen Gudrun

Fra : Rune Glerup

Dato : 26-02-02 21:36

Gudrun skrev:

> <!--a{text-decoration:none}//-->

Fra HTML 4 er type påkrævet på <style> og <script>. Den korrekte MIME-
type for stylesheets er text/css: <style type="text/css">/*CSS*/</style>