IIS5-Acces-asp problemer
Fra : Anders Lorentzen

Dato : 25-02-02 10:38

Hej
I har sikkert svaret på det her problem 1000gange. Men jeg kan sgu ikke få
skidtet til at virke!! :)

Jeg sidder med et shopping system, med en Acces database, det hele kører
under IIS5.1.

Jeg kan sagtens læse fra databasen.. men jeg kan ikke putte noget i
indkøbskurven (skrive til databasen)

Jeg giver brugeren IUSR_navn adgang til den mappe databasen ligger i (lov
til at skrive også), jeg har også været inde i IIS-managaren, men der ligger
brugeren jo allerede (den jeg oprettede før) Skal jeg tilføje andre brugere?
Eller hvad gør jeg forkert!?

Anders Loretnzen

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 25-02-02 10:57

"Anders Lorentzen" <al@it.dk> wrote
> [...]
ligger
> brugeren jo allerede (den jeg oprettede før) Skal jeg tilføje andre

Nå.. nu virker det sgu.... :)