Virus program
Fra : Peter Hansen

Dato : 25-02-02 09:05

Nogen som kender dette program http://www.avirus.dk/, og som har
erfaringer med om det er godt?

Jeg tænker på at skifte til norton, men har hørt det ikke skulle være
så, godt da det tager en masse system ressourcer er det rigtigt, og hvad
program vil i anbefale????

Fra : Alex Holst

Dato : 25-02-02 09:08

   http://a.area51.dk/sikkerhed/indledning#virus

Fra : Daniel Blankensteine~

Dato : 25-02-02 18:33

"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg tænker på at skifte til norton, men har hørt det ikke skulle være
> så, godt da det tager en masse system ressourcer er det rigtigt, og hvad

Jeg vil anbefale dk.edb.sikkerhed.virus

db

Fra : G.K.

Dato : 25-02-02 20:12

Hej
Prøv at downloade Pc-cillin fra trend Micro i 30 dages trial. Det virker
relativ godt på alt fra 95 til XP

G.K.

Fra : Peter Skovgaard

Dato : 26-02-02 02:53

Hej Peter. Jeg bruger selv Norton Antivirus og har ikke bemærket at selve
programmet skulle bruge systemressourcer,jeg har kun bemærket at Norton
Utillities bruger systemressourcerne så det bruger jeg ikke. Jeg bruger
andre programmer til optimering og vedligeholdelse at windows der er bedre
end Nortons, men deres antivirus er kanongodt. Det skal selvfølgelig
opdateres fra tid til anden, men det tager ikke ret lang tid. Jeg kunne ikke
drømme om at bruge andre antivirusprogrammer, da Norton er det bedste på
markedet.Jeg kører win xp med firewall og Norton antivirus kørende side om
side uden problemer.

--
M.v.h
Peter

Fra : news.get2net.dk

Dato : 27-02-02 08:00

Peter Skovgaard <peter.skovgaard@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c7aea96$0$46189$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg bruger andre programmer til optimering og vedligeholdelse at windows >
der er bedre end Nortons, men deres antivirus er kanongodt.

Hvilke programmer bruger du til optimering og vedligeholdelse af Windows?
Jeg kører med Win98SE.