Benjamin... 700
List i VB6 Pro
Fra : WebTime

Dato : 25-02-02 00:22

Kan man ikke List få den til at soter nogle tal der er puttet i den.

Eks. så tallene står sådan her.

2.28
2.39
2.45
100.00

Når jeg gør det vil den gøre sådan her:

100.00
2.28
2.39
2.45

Den skal soter dem sådan at de små tal står for oven og de mindste tal for
neden.

Hvad gør jeg galt

Jeg vil bruge . og ikke ,

Fra : Jens

Dato : 26-02-02 18:34

Sad lige og leje lidt, det er muligt at det ikke er den beste løsning !

Private Sub Form_Load()

addcombo 100
addcombo 2.39
addcombo 2.28
addcombo 2.45

End Sub

Function addcombo(ByVal addtal As Single) As Single

Dim tal As Long

For tal = 0 To Combo1.ListCount - 1
If CSng(Combo1.List(tal)) >= addtal Then
Combo1.AddItem addtal, tal
Exit Function
End If
Next