Skærme
Fijala 3554
skærm driver
Fra : John Jørgensen

Dato : 24-02-02 21:36

hej alle jeg mangler en skærm driver til S.A.M. Gmbh. model nr. m1769-1
håber at i kan hjælpe mig TAK

Fra : Eivind Andreassen

Dato : 25-02-02 15:06

Det lyder som en VideoSeven.. prøv at kigge her og se om du kan matche
nogle af modellerne mod din model (kig på fronten)

http://www.videoseven.com/en/support_and_service/drivers/index.asp

Fra : Krible

Dato : 01-09-02 14:49

"John Jørgensen" skrev d. 24-02-02 21:36 dette indlæg :
> hej alle jeg mangler en skærm driver til S.A.M. Gmbh. model nr.
m1769-1
> håber at i kan hjælpe mig TAK
>
> Jeg ved ikke om du har fået løst dit problem - jeg er selv lige stødt
på en m1769, og det vigtigste var at opdatere skærmkortet for skærmen er
pnp. Derefter var alt ok

http://www.kandu.dk/