Det går galt i NN...!
Fra : Birger Holm-Jensen

Dato : 24-02-02 17:46

Hej NG

Jeg sidder og tumler med den klassiske udfordring at få tingene til at se
ordentlige ud i både IE og NN. Check følgende link:

www.dantontrading.com/cheztony

Selv om siden langt fra er færdig er det tydeligt at se problemet. Det ser
OK ud i IE, men det går galt i NN (i hvert fald ver. 4.7)
Hvem kan give mig et tip om problemet?

Med venlig hilsen

Birger Holm
bhj@postman.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-02 18:27

Sun, 24 Feb 2002 17:45:36 +0100, skrev "Birger Holm-Jensen"
<bhj@postman.dk>:

>Selv om siden langt fra er færdig er det tydeligt at se problemet. Det ser
>OK ud i IE, men det går galt i NN (i hvert fald ver. 4.7)

Du har nogle tomme celler, prøv at sætte &nbsp; i dem.

PS. Du burde overveje at bruge css, du ville få meget mere
overskuelige koder og undgår at skulle bruge den samme <font> et
hav af steder.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Birger Holm-Jensen

Dato : 24-02-02 18:46

> Du har nogle tomme celler, prøv at sætte &nbsp; i dem.

Jeg har prøvet en hel del muligheder og kombinationer nu, men det løser ikke
problemet. Har du andre bud?

> PS. Du burde overveje at bruge css, du ville få meget mere
> overskuelige koder og undgår at skulle bruge den samme <font> et
> hav af steder.

Det har jeg forsøgt mig lidt med tidligere, men det virker ikke ordentligt i
NN så vidt jeg kan konstatere?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-02 19:14

Sun, 24 Feb 2002 18:46:21 +0100, skrev "Birger Holm-Jensen"
<bhj@postman.dk>:

>Det har jeg forsøgt mig lidt med tidligere, men det virker ikke ordentligt i
>NN så vidt jeg kan konstatere?

De basale ting gør, som f.eks. font.

Fra : Claus Jensen

Dato : 24-02-02 19:17

"Birger Holm-Jensen" <bhj@postman.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> problemet. Har du andre bud?

> Det har jeg forsøgt mig lidt med tidligere, men det virker ikke ordentligt

Sandsynligvis fordi du ikke har defineret egenskaber for <td>.

Claus Jensen
http://www.off-side.dk
http://www.cludi.dk
http://www.designbank.dk

Fra : Birger Holm-Jensen

Dato : 25-02-02 17:49

"Claus Jensen" <cludi@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Birger Holm-Jensen" <bhj@postman.dk> skrev i en meddelelse

Det

> ikke

> Sandsynligvis fordi du ikke har defineret egenskaber for <td>.

Vil du uddybe dette lidt? (Width, height etc) for der har jeg prøvet flere
forskellige kombinationer, som i bedste fald ingen indflydelse har, men
eller blot gør tingene værre.