Frontpage 2000 til Netscape
Fra : Brian B. Dühring

Dato : 24-02-02 08:52

Hvorfor kan nogle ”Netscape” brugere, ikke se alle billeder på
min hjemmeside..?? dette fænomen er kommet efter jeg er gået over
til at bruge Frontpage 2000 til fremstilling og opdatering af
siden.

- Alle billeder ligger som jpg format.
- Der er ikke problemer med Microsoft Explorer.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Stig Nygaard

Dato : 24-02-02 09:09

Hej Brian

Brian B. Dühring wrote:
> [...]
> min hjemmeside..?? dette fænomen er kommet efter jeg er gået over
> til at bruge Frontpage 2000 til fremstilling og opdatering af

Vi kan nok kun svare hvis du giver et link til en af dine sider, så vi
kan se den generede HTML-kode. Generelt er FrontPage i øvrigt ikke kendt
for at producere særlig god/korrekt kode, selvom version 2000 skulle
være noget bedre end tidligere versioner.

Mvh. Stig
stig@rockland.dk
* Bedre (D)HTML ? --> http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html *

Fra : Brian B. Dühring

Dato : 24-02-02 09:56

Her er linket til min hjemmeside:
http://ibms.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-02-02 12:24

"Brian B. Dühring" <bbd@adsl.dk> skrev

> http://ibms.dk

Du skal undgå mellemrum i filnavne - og naturligvis også danske
karakterer, men dem har du vist ingen af.

Du skriver ikke hvilken version af Netscape det drejer sig om. NN4
og NN6 er vidt forskellige.

--
Allan

Fra : Brian B. Dühring

Dato : 25-02-02 16:20

Jeg ved ikke hvilke versioner, brugerne har.- men har bare fået
oplyst at de ikke kan se billederne/- baggrunden på nogle af
siderne..mærkeligt ikk..!

Brian

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-02-02 17:42

"Brian B. Dühring" <bbd@tdcadsl.dk> skrev

> Jeg ved ikke hvilke versioner, brugerne har

Det er derfor du selv skal teste det i NN4, NN6, Opera5, IE5+
inden du lægger det ud på serveren i den tro at det kan ses i
alle browsere når det ser fint ud på din skærm - browsere er
gratis.

> oplyst at de ikke kan se billederne/- baggrunden på nogle af
> siderne..mærkeligt ikk..!

Nej, det er ikke så mærkeligt. Jeg kan se at du har mellemrum i
dine filnavne - og det er ikke alle browsere der kan lide det.

Fjern mellemrummene og ret dine links, så skulle det fungere. En
god ting er også konsekvent at skrive alle filnavne og kald til disse
med små bogstaver.

--
Allan