cs - resette visited ?
Fra : find clausen

Dato : 24-02-02 02:32

Kan man resette visited for den besøgende,
så linkene har "ikke-viseted" farver hver gang
han besøger det ?

Kan det evt. gøre interaktivt af den besøgende ?

Kan man gøre det et sted under indstilinger i browseren ?

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : Jesper Schlæger

Dato : 23-02-02 20:45

"find clausen" skrev

> Kan man resette visited for den besøgende,
> så linkene har "ikke-viseted" farver hver gang
> han besøger det ?

bare sæt link og visited til det samme. Indsæt dette i stylesheetet:

a:link {
color:blue;
background-color:transparent;
font-size: 100%;
text-decoration:none;
}
a:visited {
color:blue;
background-color:transparent;
font-size: 100%;
text-decoration:none;
}

a:hover {
color:red;
background-color:transparent;
font-size: 100%;
text-decoration:underline;
}

a:active {
color:red;

Fra : find clausen

Dato : 24-02-02 03:17

On Sat, 23 Feb 2002 20:44:33 +0100, "Jesper Schlæger"
<schlager@tdcadsl.dk> wrote:

> "find clausen" skrev
> bare sæt link og visited til det samme. Indsæt dette i stylesheetet:

det er ikke nødvendigt, man kan jo bare undlade "visited"

Det er hvis jeg har visited aktiveret, at jeg gerne ville kunne
"nulstille" næste gang han besøger ...

Gad hvis hvor info om en side har været vist ligger ?

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : jopa

Dato : 23-02-02 20:59

"find clausen" skrev .
> Kan man gøre det et sted under indstilinger i browseren ?

Ved det ikke lige men du kan da selv rette dit ur

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : find clausen

Dato : 24-02-02 03:31

On Sat, 23 Feb 2002 20:58:50 +0100, "jopa" <johns@paradis.dk> wrote:

> "find clausen" skrev .
>
> Ved det ikke lige men du kan da selv rette dit ur

Er det mon ikke dit ur der går forkert ?

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : jopa

Dato : 23-02-02 22:25

"find clausen" ..skrev bla
> Er det mon ikke dit ur der går forkert ?

Hej Find

Det er da i orden at du er fremsynet men mig bekendt er det da kun den 23 i
dag
Dit indlæg sendt søndag den 24 februar 2002 kl 02.31.
Jeg som troede jeg først skulle på arbejde i overmorgen mandag

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : find clausen

Dato : 24-02-02 05:32

> Dit indlæg sendt søndag den 24 februar 2002 kl 02.31.
> Jeg som troede jeg først skulle på arbejde i overmorgen mandag

Min header:
From: find clausen <noreply@nospam.com>
Newsgroups: dk.edb.internet.webdesign.html
Subject: Re: cs - resette visited ?
Date: Sat, 23 Feb 2002 21:31:28 -0500

Min dit ur står svjks til 16:24 i senste indlæg ...
Noget ER der galt

Uret her er nu 23:31

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-02 00:31

Sat, 23 Feb 2002 23:31:36 -0500, skrev find clausen
<noreply@nospam.com>:

>Min dit ur står svjks til 16:24 i senste indlæg ...
>Noget ER der galt

Det er din tidszone, som er stillet forkert, den er sat til
østamerikansk tid (-0500).
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : find clausen

Dato : 24-02-02 09:21

> Det er din tidszone, som er stillet forkert, den er sat til
> østamerikansk tid (-0500).

Nåååååja, det sker en gang imellem,
men det er efterhånden længe siden sidst ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 24-02-02 05:03

"find clausen" <noreply@nospam.com> skrev
> Kan man resette visited for den besøgende,
> så linkene har "ikke-viseted" farver hver gang
> han besøger det ?
>
> Kan det evt. gøre interaktivt af den besøgende ?

Eneste løsning jeg lige kan komme på kunne være noget med en cookie og nogle
forskellige stylesheets el. lign.

> Kan man gøre det et sted under indstilinger i browseren ?

Jeg mener at hvis man sletter midlertidige Internetfiler skulle den være
klaret - ellers er det oversigten du skal have fat i.

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk

Fra : find clausen

Dato : 24-02-02 09:21

On Sun, 24 Feb 2002 05:02:53 +0100, "Kasper Kyndsberg"
<nospam@kyndsberg.dk> wrote:

> Jeg mener at hvis man sletter midlertidige Internetfiler skulle den være
> klaret - ellers er det oversigten du skal have fat i.

Det er nok løsningen, men den er man jo ikke herre over på den
besøgendes pc ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 24-02-02 19:27

"find clausen" <noreply@nospam.com> skrev

> Det er nok løsningen, men den er man jo ikke herre over på den
> besøgendes pc ...

Nå ja, men spørgsmålet jeg besvarede med ovenstående var jo også:

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk

Fra : find clausen

Dato : 24-02-02 20:19

On Sun, 24 Feb 2002 19:27:02 +0100, "Kasper Kyndsberg"
<nospam@kyndsberg.dk> wrote:

> Nå ja, men spørgsmålet jeg b

Det ER forstået, tak ...

--