Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Startside offline ???
Fra : Hanne Andreasen

Dato : 23-02-02 17:13

Hvorfor kan jeg ikke mere se min startside
http://home4.inet.tele.dk/hanneand/ offline???? Jeg har prøvet alt muligt.
Jeg tror problemet er opstået efter en eller anden opdatering. Kigger jeg i
mappem med temporære internetfiler ser det ud som om min side er blevet
spist af Client Alexa
http://client.alexa.com/cli16/html/ie5_help_fullpage.htm?=home4.inet.tele.dk
/hanneand/ . Klikker jeg på "Funktioner" og "Vis relaterede hyperlinks"
kommer "Alexa Web Search" frem i venster side af browservinduet i Explore
5,5. Prøver jeg at tilføje min side til "Foretrukne" er navnet ikke mere
"hanneand" som det plejer, men "Websiden er ikke tilgængelig, når....."

Er der nogen der kan hjælpe.??????

Hilsen fra Hanne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-02 17:44

Sat, 23 Feb 2002 17:12:33 +0100, skrev "Hanne Andreasen"
<hanneand@post4.tele.dk>:

>Hvorfor kan jeg ikke mere se min startside
>http://home4.inet.tele.dk/hanneand/ offline?

P.gr.a. det tællerscript som TDC sætter på hjemmesiderne.
Se evt. en megalang tråd i news:dk.edb.internet.udbydere
»Må TDC det her?«

>???

Tak for lån, dem får du retur, så du kan genbruge dem til dine
næste tre spørgsmål.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Hanne Andreasen

Dato : 23-02-02 20:56

Jeg har prøvet at slette tællerscriptet fra hjemmesiden (jeg redigere den
nemlig selv) det hjalp ikke