Flash
Fra : Wilther - Denmark

Dato : 23-02-02 08:39

Hej
Vi ville gerne lave et logo i flash, der passer ind i noget andet webdesign.
Dette lidt animeret. Det går nogenlunde... Men hvordan kan man gemme det i
et jpg format gif formatet giver ikke "fuld farveskala" og findes der nogle
gode netbøger herom?
Bedste hilsner
Wilther - Denmark

Fra : Peter

Dato : 23-02-02 13:58

>.. Men hvordan kan man gemme det i
> et jpg format gif formatet giver ikke "fuld farveskala" og findes der nogle
> gode netbøger herom?

File>Export Image>
Under Filtype vælger du "JPEG Image (*.jpg)"

--
Venlig hilsen / Best Regards
Peter Heinzl

Fra : Wilther - Denmark

Dato : 25-02-02 09:15

Hej Peter,
Tak for svar, men bliver det så animeret.... synes jeg har prøvet nogle
gange !
(Virker det for dig!?)
Bedste hilsner

Fra : Peter

Dato : 25-02-02 16:00

> Tak for svar, men bliver det så animeret.... synes jeg har prøvet nogle
> gange !

Nej ......hvis det skal være animeret må du vælge gif.

--
Venlig hilsen / Best Regards
Peter Heinzl