Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Ang. BNC stik bagpå skærmen!
Fra : Mads Stetter

Dato : 23-02-02 14:07

Davs

Hvordan skal de 5 stik forbindes.. Eller rettere sagt de 2 af dem
Ved godt hvrodan red, green og blue skal sidde men hva med de 2 sidste?
De 2 ledige stik hedder V og H/V og jeg har en sort og en hvid til overs...

Håber i kan hjælpe...

MVH Mads Stetter

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-02-02 14:29

Mads Stetter skrev:

>Hvordan skal de 5 stik forbindes.. Eller rettere sagt de 2 af dem
>Ved godt hvrodan red, green og blue skal sidde men hva med de 2 sidste?
>De 2 ledige stik hedder V og H/V og jeg har en sort og en hvid til overs...

På min skærm er V-stikket sort og H/H+V-stikket er hvidt, så prøv
sådan.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Mads Stetter

Dato : 23-02-02 14:44

> På min skærm er V-stikket sort og H/H+V-stikket er hvidt, så prøv
> [...]

Tak for hjælpen og det hurtige svar!

Mads Stetter