Ville det hjælpe på lyden med nyt lydkort?
Fra : Mads Stetter

Dato : 23-02-02 14:07

Davs Alle

Jeg har i øjeblikket et PCI128 lydkort fra Creative, og jeg har koblet det
sammen med mit anlæg så jeg får lyden ud af mine højtalere der!

Ville det give en nævneværdig forbedring af lydkvaliteten at skifte til et
nyere og dyrere lydkort, og evt hvilket et?

Håber i kan hjælpe..

MVH Mads Stetter

Fra : FeZ

Dato : 23-02-02 14:53

"Mads Stetter" <stetter@oncable.FJERNDETTE.dk> skrev i en meddelelse
> Ville det give en nævneværdig forbedring af lydkvaliteten at skifte til et
> nyere og dyrere lydkort, og evt hvilket et?

Da jeg i sin tid skiftede fra PCI128 til SB Live oplevede jeg at lyden
blev mere klar - var temmelig mudret før. En klar forbedring !

Jeg har generelt ikke gode erfaringer med PCI128 !
--
FeZ

Fra : John Sahl

Dato : 24-02-02 20:38

"Mads Stetter" <stetter@oncable.FJERNDETTE.dk> wrote in message news:3c7793e9$0$10849$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ville det give en nævneværdig forbedring af lydkvaliteten at skifte til et
> nyere og dyrere lydkort, og evt hvilket et?

Hvis du ikke kan høre forskel vil det næste du skal gøre,
være at bestille en tid ved ørelægen..

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk