Åer bække - på Als ?
Fra : Simon...

Dato : 21-02-02 16:39

Hejsa,

Jeg skal til Als til sommer, og jeg tænkte om der udover de gode
havørredpladser ved kysten, måske var nogle gode Åer og Bække eller lign.
man gerne måtte fiske i ? Jeg har prøvet at kigge på sns.dk men det blev jeg
ikek meget klogere af.

Mange tak !

mvh.Simon

Fra : carlo3

Dato : 23-02-02 16:45

"Simon..." skrev d. 21-02-02 16:39 dette indlæg :
> [...]
lign.
> man gerne måtte fiske i ? Jeg har prøvet at kigge på sns.dk men det

Du skulle prøve Nordborg lystfiskerforing
Fordmand Bernt Wind
74452141
Hilsen Carlo

http://www.kandu.dk/

Fra : Leif Chr. Andresen

Dato : 24-02-02 00:13

"Simon..." skriver:

> [...]
> man gerne måtte fiske i ? Jeg har prøvet at kigge på sns.dk men det blev jeg

Bækkene på Als udlejes ikke, hverken af SNS eller
lystfiskerforeningerne. Lystfiskerforeningerne har heller ikke lejet
fiskevand i de alsiske bække til egne medlemmer, kun i sø, mose og nor.
Efter min mening er bækkene også for små til at fiske i, specielt om
sommeren.

--
Leif Chr. Andresen
http://home13.inet.tele.dk/andresen

Fra : Sune

Dato : 24-02-02 14:02

Prøv og at tage et kig på :

http://www.als.homepage.dk/

her er mange gode oplysninger om fiskeri på Als.

--
Sune
http://www.danmc.dk