Auto/random signatur
Fra : Mikael Jensen

Dato : 21-02-02 08:56

Kender du typen der altid slutter sine mails af med et ordsprog eller en
eller anden lille plat vits!? Det mig

For at slippe for at skulle skrive den har jeg gjort den til en del af min
signatur, men gud hvor er det kedeligt altid at skrive det sammen.

Så spørgsmålet er :
Er det muligt (evt via en macro) at lave en signatur der skifter, Jeg har
IKKE automatisk signatur, men har lavet en knap som tilføjer den når jeg
trykker på den. Er det muligt at lave et script eller en macro, der kan
indsætte to linier og som ikke altid indsætte det samme??

--
Hvor mange surrealister skal der til at skifte en pære?
3... 1 til at løfte flodhesten og 2 til at slå æg ud i badekarret!