Q: Suzuki Estilete
Fra : Robert Petersen

Dato : 21-02-02 21:41

Et lille spørgsmål til ovenstående model.

Hvordan fungerer automatchockeren på denne elektriske dims ? Er den tids
styret ? eller kører den kun på temperatur ?

Hvad med Luftskruen ? justeres den med varm motor ? og foregår det i tomgang
?

Den opfører sig underligt.... hvis jeg justerer tomgangen således at den går
perfekt med halvvarm motor... ja så når den er blevet varm... går den ud...
lige med det samme.... og hvis man med samme indstilling starter den når den
er kold.... så tager den helt vilde omdrejninger....

Hvad er der galt ? er det kun et justerings spørgsmål ?

Har el.chockeren forbindelse til nogle af ledningerne i tændingslåsen ? Den
er nemlig blevet skiftet ud med en uoriginal fra T-hansen.... mistænker
den... men lyder vel usandsynligt... eller gør det ?

Håber på en venlig sjæl som vil hjælpe

Hilsen Robert

Fra : HelpMePlease

Dato : 24-03-02 16:12

Jeg kan ikke hjælpe dig med dine problemer, men hvis du er træt af den,
så sig til, for jeg leder efter en brugt Estilete!! min mail er
jakaep@mail1.stofanet.dk... Du må meget gerne skrive lige meget om du
sælger eller ej..!!

http://www.kandu.dk/