Underskab ell. Bord
Fra : Kenneth Fogh Jakobse~

Dato : 25-01-01 19:55

Er der nogen her i denne gruppe, der har nogle gode forslag
til hvordan man selv kan fremstille et underskab ell. bord, til
et 530 l akv. Jeg vil blive meget glad for billeder ell. tegninger.

kfj@12mail.dk

Fra : Frede.K

Dato : 26-01-01 18:33

Se evt mine tidligere indsendte billeder i dk.binaer hvor du kan se at jeg
også har bygget mit stereoanlæg ind i underskabet .Jeg kan også åbne så at
der er nogle rum til foder og div. nedenunder
Mvh.Frede