Indsætte i database
Fra : Simon Haldrup

Dato : 21-02-02 14:54

Hej NG
Jeg sidder og prøver at skrive til en Access 200 database. Problemet er, at
jeg hele tiden får fejlen
"Handlingen skal bruge en opdaterbar forespørgsel"
Jeg har givet skriverettighed til folderen hvor databasen ligger. Desuden
har jeg prøvet med forskellige scripts (ex. det fra www.html.dk). Samme
resultat hver gang. Jeg kører IIS under win2000.
På forhånd tak.
Simon Haldrup

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-02-02 15:33

Simon Haldrup <sh@vitao.com> escribió en el mensaje de noticias
027d8.2929$PE.100931@news000.worldonline.dk...
> [...]
> "Handlingen skal bruge en opdaterbar forespørgsel"
> Jeg har givet skriverettighed til folderen hvor databasen ligger.

Du skal ogsaa i IIS give brugeren skriverettigheder til den virtuelle
folder hvor databasen ligger.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Simon Haldrup