ordnede felter i <FORM>?
Fra : Lene Nielsen

Dato : 21-02-02 06:53

Hej

Mit problem er at jeg har en form hvor der står lidt tekst foran felterne.
Sådan som fornavn efternavn og e-mail. Felterne retter sig så ind til
venstre umiddelbart efter teksten foran felterne. Og når teksten ikke er
lige lang, kommer felterne jo ikke til at stå pænt over hinanden.

Jeg ved jeg har set løsningen et eller andet sted men kan ikke finde den, nu
hvor jeg skal bruge den. Jeg har prøvet med %20 men det hjalp ikke.

Jeg bliver glad hvis nogen giver mig løsningen.

Med venlig hilsen
Lene

Fra : Carsten Gehling

Dato : 21-02-02 14:18

Du kan jo gøre det med en tabel

<form>
</form>

- Carsten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-02-02 14:50

Thu, 21 Feb 2002 06:53:29 +0100, skrev "Lene Nielsen"
<splitten@post.tele.dk>:

> Og når teksten ikke er
>lige lang, kommer felterne jo ikke til at stå pænt over hinanden.

Du kunne placere input feltet med position.

Indsæt i <head>:

<!--
input   {position: absolute; left: 100px}
-->

værdien (100px) må du selvfølgelig tilpasse dit brug.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Lene Nielsen