OPDATERE MCU+PPM UDEN DEJAN BOX!!
Fra : Khuong Dinh Pham

Dato : 21-02-02 00:56

Nu der er muligt at opdatere mcu (version) og ppm (sprog) uden brug af dejan
box.....rent software...

skal kun bruges et m2bus & flasher kabel som jo alle har...

Udgangspunkt: f.eks. nokia 3310 v4.45, sprog pakke A. (dansk + flere)

Ønskes: v5.13, sprog pakke H (chinese + flere)

fremgangsmåde:
1. flash den mcu+ppm som du ønsker fra adresse 200000
(http://brad.satelit.cz/)
2. brug "logger" programmet sammen med m2bus kable. Læs fra mobilen som
derefter genere en log fil.
3. brug "logger_caculator" til at beregne den nye log fil udfra log filen
fra punkt 2 og mcu+ppm fra punkt 1.
4.brug logger sammen med m2bus kable til at skrive den nye log fil til
mobilen.
5.Voila du har du lige opdateret din mobil med den ønskede sprog pakke....

Det virker bare super...........................

mail mig for logger & logger_caculator programmet

mvh
Khuong Pham

Fra : Abl

Dato : 21-02-02 07:52

Hej
Du må gerne sende disse programmer til mig logger og loggercalculator
Allan
abl@mail.dk

Fra : gile81

Dato : 31-03-03 13:07

Hej Khuong Dinh Pham
Kan du ikke sende mig de der programmer (logger & logger_caculator) og
en evt. nærmere fremgangs metode. Da jeg har hentet nogle programmer fra
en side der hedder :
http://napalm.all.at/nokia/
der findes en masse programmer, men jeg syntes ikke at jeg kan finde en
metode at flashe på. Dvs. en metode så jeg kan opdatere min tlf. kun
aflæse.
M.V.H.
Mr.G
gile81@hotmail.com