Danske netbank / IE6
Fra : Mikkel

Dato : 20-02-02 17:28

Hej
Da jeg desværre mangler nogle funktioner i min nebank med IE6 har jeg prøve
a se om jeg kunne bruge "Opera" men desværre med dårligt resulat
Mon her er nogle der kender en løsning på mit problem

Mvh
Peter M.

Fra : Søren Blom

Dato : 20-02-02 18:34

"Mikkel" <lpm@it.dk> skrev i
> Da jeg desværre mangler nogle funktioner i min nebank med IE6

Hvilken funktioner det du mangler i Danske netbank som jeg går ud fra det er
den du bruger?
Jeg bruger selv Danske netbank og IE6 uden at mangle nogen funktioner, så.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Mikkel

Dato : 20-02-02 19:23

så vidt jeg husker fra 5,5 var der en menu i venstre side hvor jeg har
logout og div andre menuer
men de er væk nu

mvh
Peter M

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 20-02-02 21:16

"Mikkel" <lpm@it.dk> skrev i en meddelelse

> så vidt jeg husker fra 5,5 var der en menu i venstre side hvor jeg har
> logout og div andre menuer
> men de er væk nu

Sådan ser min ud efter jeg logget ind:
http://www.fischer-streton.dk/ddb.gif

Der er ganske rigtigt en menu.

Jeg benytter IE6 (6.0.2600.000)

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Mikkel

Dato : 21-02-02 15:15

hmmmmm, mærkeligt
jeg har ikke menuen til venstre og jeg bruger samme version som jer
men jeg må jo se på det, og se hvad jeg kan gøre

tak for jeres hjælp

mvh
Peter M.

Fra : Mikkel

Dato : 21-02-02 15:38

jeg ringede til support og fik løst problemet og det vil jeg selvfølgelig
gerne dele med jer
jeg skulle sætte tegnsættet fra Western europa (windows)
til Western europa (ISO)
og så kører det igen

mvh
Peter M.

Fra : Jakob Levisen

Dato : 28-02-02 12:26

"Mikkel" <lpm@it.dk> wrote in message
> [...]
> gerne dele med jer
> jeg skulle sætte tegnsættet fra Western europa (windows)

Hvor gør man præcist dette henne ? Kører også med IE 6, og problemet er
pludselig kommet idag

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-02-02 14:32

Thu, 28 Feb 2002 12:25:40 +0100, skrev "Jakob Levisen"
<jakobl@rocketmail.com>:

>Hvor gør man præcist dette henne ? Kører også med IE 6, og problemet er
>pludselig kommet idag

Højreklik på en side => Encoding
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Mikkel

Dato : 28-02-02 23:14

ja korrekt

mvh
Peter M.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 20-02-02 18:50

> Jeg bruger selv Danske netbank og IE6 uden at mangle nogen funktioner, så.

Ditto.