Kompas-bøger
Fra : Fly Christensen

Dato : 20-02-02 15:32

Hejsa.

Jeg leder efter nogle bøger, som skulle hedde noget med "Kompas". Det
drejer sig om branche- og firmabøger for forskellige lande, som f.eks.
Tyskland og Sverige. Er der nogle der ved, hvor jeg kan få fat i de
bøger henne?

Fly

Fra : Hansen#117

Dato : 20-02-02 21:29

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message news:3C73B34B.1BDE7B0C@gmx.net...
> [...]
> drejer sig om branche- og firmabøger for forskellige lande, som f.eks.
> Tyskland og Sverige. Er der nogle der ved, hvor jeg kan få fat i de

Biblioteket har dem. De har også noget tilsvarende som hedder "Greens", men jeg ved ikke
om de dækker diverse lande....

Hansen

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 20-02-02 22:49

Fly Christensen skrev:

> Jeg leder efter nogle bøger, som skulle hedde noget med "Kompas".

Kompass.

> Det drejer sig om branche- og firmabøger for forskellige lande,
> som f.eks. Tyskland og Sverige. Er der nogle der ved, hvor jeg
> kan få fat i de bøger henne?

Nogle biblioteker har en velassorteret samling af udenlandske
Kompass-udgaver.

Hvis du vil købe dem, kan du sikkert kontakte udgiveren (se
www.kompass.dk) og få at vide hvordan.

Thomas T.

Fra : Sune Ravn

Dato : 21-02-02 12:54

> [...]

> drejer sig om branche- og firmabøger for forskellige lande, som f.eks.
> Tyskland og Sverige. Er der nogle der ved, hvor jeg kan få fat i de

dækker 15 lande.

Mvh

Sune

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-02-02 12:11

Takker. Det har hjulpet mig en del videre.

Fly

Fra : Sune Ravn

Dato : 23-02-02 11:11

> [...]

> drejer sig om branche- og firmabøger for forskellige lande, som f.eks.
> Tyskland og Sverige. Er der nogle der ved, hvor jeg kan få fat i de

Det kan også være en god idé, at henvende dig til de pågældende
ambassaders
handelsafdelinger, de er altid meget behjælpelige, men firma/leverandør
oplysninger.

MVH
Sune