Wejd¼, oceñ, zobacz - www.panny.boo.pl
Fra : panny.boo.pl

Dato : 20-02-02 14:24

Zapraszam do odwiedzenia nowej zaktualizowanej stronki - www.panny.boo.pl.
Wejd¼, oceñ, zobacz.

Pozdrowienia,
Spyder Team

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 20-02-02 15:36

On Wed, 20 Feb 2002 14:24:21 +0100, "panny.boo.pl" <panny@boo.pl>
wrote:
er jeg vikreligt den enste der kan se det er en plage ?
Ok Bertel jeg gir dig problemet er meget lille og begyndete man at
gøre et problem ud af det så ville der sikker kommer flere

>Zapraszam do odwiedzenia nowej zaktualizowanej stronki - www.panny.boo.pl.
>Wejd¼, oceñ, zobacz.
>
>Pozdrowienia,
>Spyder Team

jeg kan godt nok ikke åben siden
men Øhh ?
hvad skal man gøre med sådan et indlæg ?
MvH
C.

fut :dk.admin.netikette

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 20-02-02 16:11

Chokmah Dog Fever <chokmah@c.dk> writes:

> [...]
>
> jeg kan godt nok ikke åben siden
> men Øhh ?
> hvad skal man gøre med sådan et indlæg ?

Du tror ikke det er en der mener at det er ok at sende polske indlæg
fordi det ikke er nødvendigt at oversætte dem til dansk?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : EH

Dato : 20-02-02 20:04

thunderbear@bigfoot.com (Thorbj?n Ravn Andersen) wrote in message news:<kk1yfgchnx.fsf@mimer.null.dk>...
> [...]

Serveren blev sikkert løbet over ende af tilfredse kunder? Det virker
nu, bare nogle porno billeder, så det var vel næsten relevant? :)

I headern står der: X-Complaints-To: abuse@dialog.net.pl

Så det er jo lige til at brokke sig.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 20-02-02 17:29

wrote:
> [...]

jeg kan godt nok ikke åben siden
men Øhh ?
hvad skal man gøre med sådan et indlæg ?

xpost&
fut :dk.admin.netikette