hej
Fra : aaa

Dato : 20-02-02 13:41

Hej alle,

Jeg har en Siemens C35i som jeg gerne skulle have fjerne SIM-låsen på men
her opstår problemet.

Jeg har en kode som jeg har fået fra teledanmark som jeg skal indtaste
hvorefter
telefonen vil være låst op.

Men når jeg har tastet koden ind så står telefonen i ca. 2 minutter og
skriver : Vent venligst. Herefter går den tilbage og skriver at der er
Netlås på.

men jeg har fået koden men jeg kan ikke åbner den.....

Har nogen af Jer en idé om hvad der kan være i vejen?

--
Venligst
KORAL TEMUR

Fra : kimmichael

Dato : 23-02-02 00:21

ved ikke lige hvorfor den gør det,men hvis du har fået koden,åbner de
den gerne for dig i den butik den er købt,eller i en radio/tv butik.OM NewsServers WHERE Servername = 'news.worldonline.dk' and Active = 1

http://www.kandu.dk/

Fra : Th Frydensberg

Dato : 11-05-02 15:48

tast *#0003*kode #