Problemer efter omkonfigurering af linux-k~
Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 20-02-02 12:29

Jeg omkopilerede version 2.2 af linux kernen. Under konfigurationen kunne jeg ikke
vælge modulet til mit netkort. Hvad kan det skyldes?

Hvem kan anbefale en grafisk newsreader. Jeg kan ikke lige Pan

--
Med venlig hilsen Esben
for svar over email fjern _slet_

Fra : Henrik Boegh

Dato : 20-02-02 11:48

Esben Skov Pedersen told the rest of dk.edb.system.unix:

[...]

> Hvem kan anbefale en grafisk newsreader. Jeg kan ikke lige Pan

Jeg er personligt ret begejstret for KNode. Og efter
http://www.lundhansen.dk/bertel/statistik/020101ns.htm#L%E6seprogrammer
at dømme er der flere der syntes det (faktisk er der ifølge den side
flere brugere af KNode end den-ultimative-nørd-usenet-client som også
er kaldet slrn).

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/index.php?side=usenet
*** There's an X_ too much in my email address ***

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 20-02-02 14:55

Henrik Boegh skrev:

> den-ultimative-nørd-usenet-client som også er kaldet slrn

IMHO et tåbeligt udsagn som er med til at fastholde myten om at
programmer med textmode-interface kun er for nørder.

// Klaus

Fra : Henrik Boegh

Dato : 21-02-02 18:14

Klaus Alexander Seistrup told the rest of dk.edb.system.unix:

[...]

> IMHO et tåbeligt udsagn som er med til at fastholde myten om at
> programmer med textmode-interface kun er for nørder.

Som IMO ikke kun er en myte....

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/index.php?side=usenet
*** There's an X_ too much in my email address ***
May your SO always know when you need a hug.

Fra : Jens Andersen

Dato : 20-02-02 12:27

"Esben Skov Pedersen" <esbenp@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg omkopilerede version 2.2 af linux kernen. Under konfigurationen kunne
jeg ikke
> vælge modulet til mit netkort. Hvad kan det skyldes?
Umiddelbart kunne det lyde som om du skal enable development ting i første
undermenu (mener jeg)
Hvis det er et Rtl<something> kort er de fleste drivere vidst development i
2.2
I 2.4 er de dog kommet ud af at være development drivere.
Mvh Jens Andersen

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 20-02-02 17:27

"Jens Andersen" <rayman@skumler.net> wrote in

> [...]
> development i 2.2
> I 2.4 er de dog kommet ud af at være development drivere.

Jep det er et realtek kort. Tak for det

Fra : Bo Simonsen

Dato : 20-02-02 12:40

On Wed, 20 Feb 2002 12:28:31 +0100, Esben Skov Pedersen wrote:

> [...]
> vælge modulet til mit netkort. Hvad kan det skyldes?
>
> Hvem kan anbefale en grafisk newsreader. Jeg kan ikke lige Pan

Det ser ud til at dit ur går forkert.

Brug evt. rdate -s sunsite.auc.dk