RH up2date problemer
Fra : Martin Schultz

Dato : 20-02-02 11:14

Jeg har et problem med up2date på min RH7.2 box.
Når jeg prøver at køre den kommer den til der hvor
den henter headers, dør og kommer med følgende fejl:

error: rpmdb: damaged header instance #97 retrieved, skipping.
error: rpmdb: damaged header instance #137 retrieved, skipping.
error: rpmdb: damaged header instance #199 retrieved, skipping.
error: rpmdb: damaged header instance #296 retrieved, skipping.
error: rpmdb: damaged header instance #298 retrieved, skipping.
error: rpmdb: damaged header instance #300 retrieved, skipping.

Dette har stået på i et par dage nu. Er der nogen der ved hvad
der er galt?

/Martin

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 20-02-02 19:03

Martin Schultz wrote:

> [...]
> error: rpmdb: damaged header instance #300 retrieved, skipping.
>
> Dette har stået på i et par dage nu. Er der nogen der ved hvad

Prøv 'rpm --rebuilddb'.

Rasmus

cat complaints > /dev/null

Fra : Martin Schultz