Proftp og SSL?
Fra : Jesper

Dato : 20-02-02 11:03

Kan proftp sættes op til : SSL via FTP og/eller S/Key password encryption?

mvh
Jesper

Fra : Bo Simonsen

Dato : 20-02-02 12:46

On Wed, 20 Feb 2002 11:02:43 +0100, Jesper wrote:

> Kan proftp sættes op til : SSL via FTP og/eller S/Key password
> encryption?

Tænker du på sftp?

Bo Simonsen

"Join the GNU Generation"

Fra : Jesper

Dato : 21-02-02 11:54

"Bo Simonsen" <paltas@geekworld.dk> wrote in message

> Tænker du på sftp?

Det ved jeg ikke - men det lyder som om det er det jeg tænker på
Jeg så bare at man kunne få ftp-clienter til windows med noget indbygget
kryptering. (Cuteftp pro) - og så tænkte jeg om det var noget min proftpd
kunne klare?

mvh
Jesper

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 21-02-02 12:01

In article <RyKc8.2465$PE.46750@news000.worldonline.dk>, Jesper wrote:

> Kan proftp sættes op til : SSL via FTP og/eller S/Key password encryption?

Det tog jo sådan ca. 30 sekunder på proftpds site at finde følgende:
http://proftpd.linux.co.uk/localsite/Userguide/linked/x340.html

Hvorfor laver folk ikke noget fodarbejde selv længere?

--
Andreas Plesner Jacobsen | Pray to God, but keep rowing to shore.

Fra : Jesper

Dato : 21-02-02 12:25

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote in message

> Det tog jo sådan ca. 30 sekunder på proftpds site at finde følgende:
> http://proftpd.linux.co.uk/localsite/Userguide/linked/x340.html
>
> Hvorfor laver folk ikke noget fodarbejde selv længere?

Jeg kiggede også på www.proftpd.org - men fandt ikke noget umiddelbart. Tak
for linket.

mvh
Jesper

Fra : Frans Jensen

Dato : 21-02-02 20:57

<jesper.hansen3@e-box.dk> wrote:

>Kan proftp sættes op til : SSL via FTP og/eller S/Key password encryption?

måske dette link var værd at besøge:

http://www.gnuskole.dk/bog/ftpserver.html

hvis du bruger proftp

--
Folk der ikke synes om at bruge Linux kan bare lade være
-