3310 Hjælp
Fra : DaVinci

Dato : 20-02-02 10:54

Jeg ville gerne have lidt hjælp omkring valg af software. Hvilket stykke
software er bedst til at rode rundt med sin telefonbogs liste?? En 3310 med
et 3310 datakable fra thansen.dk - Kan man unlocke en 3310 med et datakable
eller skal man have et flasher?? hvilket software skal man så evt. bruge og
hvor kan man få det???.

Håber i også hjælper en noob, med at komme igang.

DaVinci

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 20-02-02 23:38

DaVinci wrote:

> Jeg ville gerne have lidt hjælp omkring valg af software. Hvilket
> stykke software er bedst til at rode rundt med sin telefonbogs liste??

Jeg ville bruge LogoMannager...!

> En 3310 med et 3310 datakable fra thansen.dk - Kan man unlocke en
> 3310 med et datakable eller skal man have et flasher??

Nope du skal bruge et Flasher kabel eller en Dejan box eller lign...!

hvilket
> software skal man så evt. bruge og hvor kan man få det???.

Du kan bruge Dejan Flasher 1.00b og det kan hentes ved en nem søgning på
eks. google.com

> Håber i også hjælper en noob, med at komme igang.

NP...!

/bm

--
Unlocking af mobiltelefoner...!
--> gsmunlock.dk <--

Fra : kimmichael

Dato : 23-02-02 00:26

hej Da vinci.
det er nok 117 gang jeg giver dette tip på kandu.
alt hvad du mangler ligger på www.astalavista.com.sk
kig under mobiles og derefter nokia, og du finder hvad du søger og mere
til.

http://www.kandu.dk/

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 23-02-02 16:13

kimmichael wrote:

> [...]
> alt hvad du mangler ligger på www.astalavista.com.sk
> kig under mobiles og derefter nokia, og du finder hvad du søger og mere

Det passer jo ikke...!

/bm