foder til kribensis
Fra : Anders Fehrmann

Dato : 20-02-02 09:49

Mine kribensis har lige ynglet.

De gemmer sig en hule nu. Hvad skal jeg fodre dem med ?

Kan jeg give dem tørfoder ? Og i så fald skal det pustes ned til dem ?

Ditte-marie

Fra : Christian Gundersen

Dato : 20-02-02 16:39

Hejsa!

Mine kribensis får jævnt tit unger, de går sammen med forældrene, nøjaktigt
som du beskriver det.... de spiser af det "skidt" der ligger på bunden, og
når de når en vis størrelse, kommer de op og tager flage fodder. Jeg tror
bare du skal ta' det helt roligt

Med venlig hilsen

Christian Gundersen

Fra : moff

Dato : 05-03-02 04:02

"Anders Fehrmann" skrev d. 20-02-02 09:49 dette indlæg :
> [...]
>
> De gemmer sig en hule nu. Hvad skal jeg fodre dem med ?
>
> Kan jeg give dem tørfoder ? Og i så fald skal det pustes ned til dem

Du kan godt give dem tørfoder du skal bare knuse det godt imellem 2
finger så bliver det meget fint,så kan de nemlig spise det,sådan gjorde
jeg da jeg i sin tid havde unger af dem.
MVH moff

http://www.kandu.dk/