Ka en skalar være skruk ???
Fra : Bjarne Nielsen

Dato : 20-02-02 01:10

Hej
Vi har lige fået akvarie foræret indeholdende 1 skalar og en haj af en eller
anden slags.
Hajen har hele tiden været efter skalaren, men pludselig er rollerne byttet
om og det viser sig så at
skalaren har lagt en klynge æg som hun vogter nidkært.
Der har ikke været andre skalarer i akvariet i lang tid før vi fik det. Så
nu er spørgsmålet. Kan en skalar
blive skruk ligesom høns ??
Vi har før haft skalarer uden at opleve noget lign.
Hilsen Bjarne

Fra : tommy & laila

Dato : 20-02-02 23:29

Davs Bjarne.
den scalare du har den må være ca7-10cm høj passe det ikke meget godt???
jeg ved at hannerne hvis de kan få lov til det kan terrorisere et ganske
stort akvarium så hvoffor ikke hunnerne også.!!!
Hvad farve har den haj du har er den blå¨med en hvid stripe ud i hver hale
spids eller er den sølv farvet med sorte spidser
mvh. Tommy

---