ADSL netværk
Fra : Keld Høll

Dato : 19-02-02 08:39

Vi har et lille netværk med 4 pc som alle har ADSL forbindelse via LAN
(win98).

Kan man sætte en maskine op til at skulle kører ADSL som standard og når man
skal indsende Dataløn og i pc banken så skal der skiftes opkaldsforbindelse
?

Håber der er hjælp at hente !

Med venlig hilsen
Keld

Fra : Keld Høll

Dato : 19-02-02 12:56

Se venligst bort fra denne mail. Problemet er løst !

Fra : Henning

Dato : 19-02-02 15:54

On Tue, 19 Feb 2002 12:56:23 +0100, "Keld Høll" <mail@kato-sko.dk>
wrote:

>Se venligst bort fra denne mail. Problemet er løst !

Fortæl hellere hvad du gjorde, det kan måske hjælpe andre i samme
situation

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 19-02-02 17:31

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Fortæl hellere hvad du gjorde, det kan måske hjælpe andre i samme
> situation

Et gæt: han fandt ud af at han kan køre dataløn + bank via Internet (aka
ADSL) ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 19-02-02 20:01

> Et gæt: han fandt ud af at han kan køre dataløn + bank via Internet (aka
> ADSL) ?
et andet gæt er at han fandt ud af, at applikationen definere hvad den vil
kommunikerer med, fx modem.

Fra : Keld Høll

Dato : 20-02-02 08:37

Skal vi have spændingen udløst ?
Selvfølgelig burde jeg have skrevet, hvad jeg gjorde, undskyld ?

På PCen skal der indberettes Dataløn, samt homebanking til 2 forskellige
banker, derudover skal der heletiden være "fast/standardforbindelse" med
ADSL forbindelsen.
Jeg slettede standard opkaldsforbindelsen, efter jeg havde fundet ud af at
Dataløn kørte over det indbyggede modem via en COM port. Dette gjorde den
ene bankforbindelse også. Den anden bankforbindelse kørte via nettet. Dermed
var opgaven løst.

Med venlig hilsen
Keld