Fladkabler til HD (Han-hun)... findes de ?
Fra : * Carsten Thomsen *

Dato : 19-02-02 05:51

Hej alle!

Findes der "fladkabel-forlængere" til Harddiske ?

Jeg skal bruge 2 stk. fladkabler til IDE-Harddiske.
Det skal være Hun-til-Han... sådan nogle har jeg aldrig set... men findes de
?

Hvis ja:
Jeg vil gerne købe 2-3 stk. brugt... mail mig gerne!
Jeg prøver også lige dk.marked.privat.edb

--
Best regards / Mange hilsner fra
Carsten

Carsten J. Thomsen
Denmark / 2630 Taastrup

e-mail:
cajuth(remove_***_this)@worldonline.dk
cajuth(fjern_dette_i_parantes)@worldonline.dk

Fra : Leony

Dato : 19-02-02 08:38

"* Carsten Thomsen *" <cajuth(remove_***_this)@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:8jlc8.1539$z7.392296@news000.worldonline.dk...

> Jeg skal bruge 2 stk. fladkabler til IDE-Harddiske.
> Det skal være Hun-til-Han... sådan nogle har jeg aldrig set... men findes
de

Det har jeg heller aldrig set.
Der er jo en officiel max længde på IDE ATA 100, derfor er det nok ikke
tilrådeligt at forlænge dem, selvom det er lykkedes for mange.
Prøv evt Brinck.dk det kan være de har IDE kabel i metermål, stikkene har du
jo selv på de gamle kabler og så er det ellers bare at gå i gang.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Asle Bjerva

Dato : 19-02-02 17:38

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> skrev i melding

> "* Carsten Thomsen *" <cajuth(remove_***_this)@worldonline.dk> skrev i en
> meddelelse news:8jlc8.1539$z7.392296@news000.worldonline.dk...

> de
>
> Det har jeg heller aldrig set.

Er du sikker på at du har en IDE disk foran deg ? SCSI disker bruker ofte
andre plugger enn IDE, selv om de ligner mye, og der har jeg sett både han
og hun plugg på disken. Til SCSI finnes det overgenger og kjønnvendere.
--
Asle Bjerva, Oslo
(Fjern spamfilter '9' for Epost)