Så kom det endelig Online..!!!
Fra : snookie007

Dato : 18-02-02 23:46

Så kom min side endelig online med nogle af de programmer jeg har
lavet...
de er til fri downloading....
kig på denne side..
http://Snookieworld.dyndns.org/

og vælg så programmer i menuen.....
jeg har lige udviklet et internet browser...
men er ved at teste det igenemmen for fejl og mangler, men lige så snart
det er testede og funger som det skal, så kommer det oxo på min side....
håber i vill gi jeres respons på hvad i synes om de forskellige
programmer, som i eventuelt skulle downloade....

http://www.kandu.dk/

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 19-02-02 00:56

"snookie007" <snookie007.news@kandu.dk> skrev i melding
> [...]
> håber i vill gi jeres respons på hvad i synes om de forskellige
> programmer, som i eventuelt skulle downloade....

Bruker du en PWS/IIS som din server ???

Jeg får bare beskjed om at det er for mange inne på sidene for
øyeblikket ... (Med Apache får du ikke dette problemet ... Selv bruker
jeg Apache på http://kleggen.cjb.net/ ...)

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@online.no

Fra : preben nielsen

Dato : 19-02-02 20:31

"snookie007" <snookie007.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Så kom min side endelig online med nogle af de programmer jeg
> [...]

" Velkommen WebSurfer.
Du har været her 0 gang(e) før.
Dit sidste besøg var Thu, Jan 1 kl. 01:00: "

Imponerende

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Martin

Dato : 19-02-02 23:51

Din side kunne ikke findes ????

mvh. Martin

Fra : Rasmus Ladekjær Pede~

Dato : 20-02-02 18:42

> Så kom min side endelig online med nogle af de programmer jeg har
> lavet...

Der er sku' ikke en skid online !
"Siden kunne ikke findes"
mvh Rasmus.

P.S. Håber du får løst problemet!

Fra : peter

Dato : 24-02-02 22:37

Jeg kan fint se den. Det varede lidt inden jeg fandt menuen til
venstre. Cool menu og spændende site!

hilsen Peter