Velkomst hilsen
Fra : Frank Madsen

Dato : 18-02-02 23:28

Hej,

Jeg har udset mig en stump kode her :
http://www.html.dk/scripts/javascript/00002/ som jeg gerne vil ha tilpasset
på denne side www.anakin.dk/a7 således at når man holder musen over det flag
man ønsker siden vist på, så kommer der en velkomst i midten på det sprog
man nu holder på .... men hvordan gør jeg det bedst, mht. positionering
osv....

Hilsen Frank

P.S. Hvis der samtidig er en eller flere der kan hjælpe mig med den tyske
og/eller franske del af siden, så giv lyd fra dig/jer. Jeg magter ikke selv
de to sprog :(

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 18-02-02 23:56

"Frank Madsen" <ng@nosperm.anakin.dk> skrev
> [...]
> man ønsker siden vist på, så kommer der en velkomst i midten på det sprog
> man nu holder på .... men hvordan gør jeg det bedst, mht. positionering

Hmm, det kunne nu have været fedt at se, hvis du havde prøvet at
implementerer scriptet.

Men, mit bud ville være at dele det oprindelige billed op i flere stykker og
så udskifte dem som enkeltvis i stedet...

hvis du er rigtig snu behøver du slet ikke bruge JavaScript til dette stunt,
men blot at bruge et anker...

Hvordan det?

Jo, lav dit anker som et blokelement og positioner det. De stykker du har
delt billedet op i, sættes som baggrund på de enkelte ankre, og udskiftes af
alternativ billed ved hover...

Skal lige nævne, understøttelsen ved brug af akre nok vil begrænse sig til
NS 6+ og IE 5+

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk