CD_ROM drev holdt op med at virke
Fra : Morten Rasmussen

Dato : 18-02-02 23:28

Hej NG

Da jeg her i aften sad og arbejdede på min maskine (IBM Thinkpad 600X) kom
win2000 pludselig med en meddelse om at jeg havde taget mit cd-rom drev fra,
på trods af at jeg intet havde rørt.
Nu lyser aktivitets dioden på drevet bare hele tiden og drevet reagere ikke
på noget. Jeg har haft det ude af maskinen, genstartet maskinen flere gange
men det hjælper ikke spor!
Kan det være drevet der er "stårt af" eller er der en mere naturlig
forklaring på fenomenet?

HJÆLP

Mvh
Morten R

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-02-02 00:30

"Morten Rasmussen" <mortenr@privat.dk> skrev:
> Kan det være drevet der er "stårt af" eller er der en mere
> naturlig forklaring på fenomenet?

Jeg ved det ikke, men prøv at installere ASPI layer:
<http://home.worldonline.dk/~hijklm/aspi/aspi4all.zip>
Det kan vel ikke skade

Venligst
Mikael