parse links! (XML)
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 18-02-02 22:49

Hej

Jeg har fundet en xlm kode som kunne bruges til at parse html docs med
og det virker godt nok men jeg vill gerne have den til at finde alle
links på siden som starter med http://
' ----------------------------------------------------------------------
--------
Private Sub ParseHttplinks()
Httplinks = ""
mObjRegExp.Pattern = "<a href=""http://([^<]*) +"
Set mObjMatches = mObjRegExp.Execute(mStrHTML)
If mObjMatches.Count = 0 Then Exit Sub
Httplinks = mObjMatches.item(0).Value
Httplinks = Replace(Httplinks, "<a href=""http://>", "", 1, -1,
vbTextCompare)
Httplinks = Replace(Httplinks, "</a>", "", 1, -1, vbTextCompare)
End Sub
' ----------------------------------------------------------------------
--------
Det er sikkeret noget snask men det her er noget krams jeg har lavet og
det finder godt nok link som starter med http:// men den stopper når den
har fundet en men hvordan får jeg den til at forstætte så længe at der
findes http:// links?

P.S jeg er ikke nogen ørn til xlm så skær det gerne ud i pap hvis du kan
hjælpe
--
Mogens D. Hansen
http://www.svend-bent.dk/