?Nokia 3330 Lock2
Fra : TGD

Dato : 18-02-02 18:55

Hej gruppe,

Har lige fået sådan et kabel til låns også skulle jeg lege tekniker, men ok
og ve, det lykkedes mig at låse "GID 1" med "NOKIA Tool ASM-C ..... ver.
0,35".

Hvordan i h..... får jeg åbnet GID 1, jeg har nemlig fundet ud af åbne SIM
locken.

Med GID1 låst siger den "SIM kort ikke accepteret" når pin er indtastet.

På forhånd tak!

Fra : TGD

Dato : 18-02-02 19:01

Glemte lige det er 4,30

Fra : 1..2..Unlocked

Dato : 19-02-02 20:48

Hej!
Hvad sker der hvis du trykker OPEN ALL på Nokia Tool?
Umiddelbart er du nok nødt til at flashe telefonen da du ikke kan unlocke
en 3330 med et datakabel, men med et flasherkabel og et flasherprogram ,
f.eks. Dejan Flasher .

Mvh. Lars

Unlock af Nokia & Ericsson
se info på:
www.12unlocked.subnet.dk

---

Fra : TGD

Dato : 19-02-02 22:32

"1..2..Unlocked" <3523@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en 3330 med et datakabel, men med et flasherkabel og et flasherprogram ,

Den gårs bare ikke, der skal en "dongle" til eller ny firmaware, har begge
kabler og har unlocket karlen men dummede mig ved at trykke "Locked" på gid
1 . Betaler dog mig fra det.