connector 3310
Fra : Peder Pedersen

Dato : 18-02-02 18:56

Jeg er ved at lave et datakabel til min Nokia 3310. Nu står jeg og mangler
en connector til telefonen, er den nogen der ligger inde med sådan en, eller
ved hvor man kan købe den til rimlige penge

Hilsen Peder.

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 18-02-02 19:54

Peder Pedersen wrote:

> Jeg er ved at lave et datakabel til min Nokia 3310. Nu står jeg og
> mangler en connector til telefonen, er den nogen der ligger inde med
> sådan en, eller ved hvor man kan købe den til rimlige penge

Køb et kabel til 50 kr så er den skid slået...!

/bm

--
Unlocking af mobiltelefoner...!
--> gsmunlock.dk <--

Fra : helloo.dk

Dato : 18-02-02 21:33

Hvor får man de kabler til en 50,- ??

--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 75,- kr.
Se også www.helloo.dk

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 19-02-02 18:35

helloo.dk wrote:

> Hvor får man de kabler til en 50,- ??

http://www.super-cover.com/super_cover/Danmark/Datakabler/samleside.htm

Lasse det er ikke min egen side derfor håber jeg ikke at du opfatter det
som reklame, for jeg kan ikke klare dine verbale prygl...!

Den side har været det i omkring et år...!?

/bm