Backup-program
Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-02-02 11:35

Hvilket backupprogram kan anbefales? Det skal bruges til at tage
backup på CD.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Kasper Dupont

Dato : 18-02-02 13:47

Karsten Jensen wrote:

> Hvilket backupprogram kan anbefales? Det skal bruges til at tage
> backup på CD.

Dit spørgsmål er lidt upræcist, du siger intet om dine krav
til programmet.

Jeg bruger personligt mkisofs til at generere en iso fil,
derefter tilføjer jeg en redundant indkodning, og til sidst
bruger jeg cdrecord til at brænde iso filen. Det opfylder
mine behov, men jeg ved naturligvis ikke, om det opfylder
dine.

--
Kasper Dupont
For sending spam use mailto:razor-report@daimi.au.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-02-02 18:08

On Mon, 18 Feb 2002 13:47:18 +0100, Kasper Dupont
<kasperd@daimi.au.dk> wrote:

>Dit spørgsmål er lidt upræcist, du siger intet om dine krav
>til programmet.

Jeg skal bruge et program (under XP) til at tage backup af data på min
computer. Et ægte backupprogram, der så kan spamme det ud på CD'er.
Det med at lave ISOfiler osv. det er vist ikke lige det jeg søger.
Programmet behøver ikke at kunne lave recovery o.l. men blot et til
automatisk at huske hvilke mapper jeg har defineret som områder der
skal backes up af.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 18-02-02 18:20

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse news:q2d27ukpchphth2v6al15usae24860v7dq@4ax.com...

> [...]
> Programmet behøver ikke at kunne lave recovery o.l. men blot et til
> automatisk at huske hvilke mapper jeg har defineret som områder der

Stones KopiKontrol.
Ved ikke om det kan bruges til
XP, men hvis det gør, så opfylder
det ovenstående:

http://www.stoneware.dk/

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-02-02 21:08

On Mon, 18 Feb 2002 18:20:14 +0100, "Gevaldi"
<dynamolygte@hotmail.com> wrote:

> Stones KopiKontrol.

Yuck. Det er jo på dansk.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Karsten Jensen

Dato : 19-02-02 11:04

On Mon, 18 Feb 2002 21:08:19 +0100, Asbjorn Hojmark
<Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

>Yuck. Det er jo på dansk.

har du andre forslag Asbjørn?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-02-02 12:10

On Tue, 19 Feb 2002 11:03:57 +0100, Karsten Jensen
<k-j@post6.tele.dk> wrote:

> har du andre forslag Asbjørn?

Jeg bruger HP Simple Backup. Det er gratis med min HP-brænder og
gør hvad jeg har brug for.

-A

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 19-02-02 16:26

Asbjorn Hojmark wrote:

> Jeg bruger HP Simple Backup. Det er gratis med min HP-brænder og
> gør hvad jeg har brug for.

tar virker også fint :)

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 20-02-02 00:37

On Tue, 19 Feb 2002 16:26:19 +0100, "Christian E. Lysel"
<chlyshoswmdatapunktumcom@example.net> wrote:

> tar virker også fint :)

Jeg fik det aldrig til at virke med min brænder (direkte).

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 20-02-02 00:47

Asbjorn Hojmark wrote:

> Jeg fik det aldrig til at virke med min brænder (direkte).

*Suk* hvor er verden ond :)

Fra : Jan Bendixen

Dato : 19-02-02 16:02

TaskZip.