textarea - størrelse
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-02-02 01:00

Hvordan sikrer man at et <TEXTAREA> ser ens ud i alle browsere ?
(altså, mht størrelse, bredde og højde)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : Rune Glerup

Dato : 18-02-02 01:15

Henrik Stidsen skrev:

> Hvordan sikrer man at et <TEXTAREA> ser ens ud i alle browsere ?
> (altså, mht størrelse, bredde og højde)

<textarea style="width:350px;height:200px;overflow:auto;" />

Man kan aldrig være sikker. Man bør lave sit design, så det ikke bliver
smadret, hvis en enkelt pixel eller 2 kikser i forhold til det, man
regner med.

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

"Vi troede, det var den personlige computer der havde magien."

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-02-02 01:19

Rune Glerup <rune@kaboom.dk> wrote in

> [...]
>
> Man kan aldrig være sikker. Man bør lave sit design, så det ikke
> bliver smadret, hvis en enkelt pixel eller 2 kikser i forhold

virker ikke i Netscape 4.x og Opera 6...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : Rune Glerup

Dato : 19-02-02 01:30

Henrik Stidsen skrev:

> virker ikke i Netscape 4.x og Opera 6...

Det virker i min Opera 6. Netscape 4 er død.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-02-02 17:09

> Det virker i min Opera 6. Netscape 4 er død.

hmm, ja nu jeg prøver igen kan jeg se du har ret - gad vide hvad der
var galt sidst (men en ting fandt jeg ud af, Opera kan ikke klare den
slags i %)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt