nylon strømper
Fra : Alexander Anderson

Dato : 17-02-02 22:05

Der optræder af og til en eller anden fetisch tråd her i gruppen.

Hvordan er det med strømper - rigtige nylon strømper holdt på plads af en
hofteholder?

Er der nogle af jer piger der kunne finde på at bruge det? I byen? Til
daglig?

Hvad siger fyrene?

Personligt elsker jeg når min kæreste bruger det (og det gør hun tit)

Alexander

Fra : Ally

Dato : 17-02-02 22:31

Hej Alexander!
> Der optræder af og til en eller anden fetisch tråd her i gruppen.

Mums! Mit favoritemne

> Hvordan er det med strømper - rigtige nylon strømper holdt på plads af en
> hofteholder?

Jeg ÆÆÆÆLSKER nylonstrømper... det er en rigtig stor fetish for mig. MEN,
nylonstrømper, der holdes oppe med hofteholder, er eneste undtagelse for
mig. Hvis det ovenikøbet er de rigtigt 'gammeldags' typer, så kan det
ligefrem tænde mig af. Min favorit er suverænt selvsiddende, hvadenten det
er fishnet eller almindelige. Farven skal, for mig, helst være sort eller
hvid, hudfarvet er no-no (selvom jeg ikke kan mindes at have set hudfarvede
selvsiddende strømper).

> Er der nogle af jer piger der kunne finde på at bruge det? I byen? Til
> daglig?

Det er jeg da stødt på en del gange. Og findes der noget mere sexet, end at
man liiige kan skimte den brede blondekant og et stykke med bart??? *savle*

> Hvad siger fyrene?

At pånær højhælede støvler/sko er det nok det, der tænder mig mest... og
dog, for der er vist et par milliarder ting på den 'liste' Men det er
MEGET højt placeret!

> Personligt elsker jeg når min kæreste bruger det (og det gør hun tit)

Du er en heldig fyr

De venligste hilsener

Ally
--
ICQ#: 15 88 35 47
E-mail: quincy_md@hotmail.com

Fra : EH

Dato : 18-02-02 16:42

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> wrote in message news:<3c702105$0$270$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> [...]
> nylonstrømper, der holdes oppe med hofteholder, er eneste undtagelse for
> mig. Hvis det ovenikøbet er de rigtigt 'gammeldags' typer, så kan det

Hvaad? Kom nu, en Cuba Heel, er da sej :)

http://www.touchable.co.uk/pg-FFS.htm

(De sælger dem i øvrigt osse der Modesty, men jeg har ikke købt noget)

Fra : Ally

Dato : 18-02-02 18:12

MEN,
> Hvaad? Kom nu, en Cuba Heel, er da sej :)

Hehe... må bedrøve dig, for det synes jeg ikke. Jeg kommer sådan til at
tænke på min gamle mormor, der også gik med strømper og strømpeholdere... og
det var vel at mærke da hun var i halvfjerdserne. Godtnok ikke den slags,
man kan se på dit link, men alligevel... jeg får sgu associationer, og dét
er ikke rart *GG*.

Næ du... selvsiddende med bred blondekant... *savle, savle*

De venligste hilsener

Ally
--
ICQ#: 15 88 35 47
E-mail: quincy_md@hotmail.com

Fra : modesty

Dato : 18-02-02 08:58

> Er der nogle af jer piger der kunne finde på at bruge det? I byen? Til
daglig?

Ja, både selvsiddende og med hofteholder både til daglig og i byen *S*

Det er bare synd at sådan nogle strømper er så dyre og går så nemt i stykker
og at udvalget af strømper til hofteholdere er så lille. Det er f.eks. svært
at finde dem med søm bagpå.
Er der nogle der har fif til gode steder at handle strømper?

Kærlig hilsen
modsty

Fra : Alexander Anderson

Dato : 18-02-02 18:12

Yep, hvad med www.stockingshq.com som har et link til deres eget netfirma.
Super service.

Alexander

Fra : Per Madsen

Dato : 18-02-02 18:19

"Alexander Anderson" <stockings@2night.dk> skrev i en meddelelse
> Der optræder af og til en eller anden fetisch tråd her i gruppen.
>
> Hvordan er det med strømper - rigtige nylon strømper holdt på plads af en
> hofteholder?

Så absolut en af mine største kicks. Både med strømpeholder og selvsiddende.
Jeg kan li' alle farver, og hudfarvede finde altså også som selvsiddende.

> Er der nogle af jer piger der kunne finde på at bruge det? I byen? Til
> daglig?

Min kone bruger det både til daglig og til at gå i byen med. Det er en
vigtig del af at være en rigtig kjolepige.

> Hvad siger fyrene?

Jeg elsker det. Jeg kan også godt li' at se en blondekant smutte nedenfor
kjolekanten.

/Per

Fra : EH

Dato : 19-02-02 01:21

"Per Madsen" <per_madsen@(nospam)vip.cybercity.dk> wrote in message news:<a4rcso$ui1$1@news.cybercity.dk>...
> "Alexander Anderson" <stockings@2night.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg elsker det. Jeg kan også godt li' at se en blondekant smutte nedenfor
> kjolekanten.

Ja fyrerne elsker det, men hvad med pigerne? :)

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 19-02-02 03:38

On 18 Feb 2002 16:21:24 -0800, tilfaeldig@fcuk-me.co.uk (EH) wrote:

>Ja fyrerne elsker det, men hvad med pigerne? :)

stands ... holdt ... ikke alle fyrene ... jeg vil perosneligt skide på
hwa for nogen sokker min elskede har på ...eller retter inde for
rigemelighedens grænser kan jeg med igen 99 % garenti sige at jeg
arldirg har lagt mærke til havd for strømper en kvinde havde på i det
hele taget beklædning .... jeg har altid været mest facineret af
mennesket hårdet og øjenen - men hwa fan de pakker sig ind i er jeg
sgu ligeglad med en go røw er en go røw om de er i en læredes sæk
eller ja jeg ved ikke en eller anden form for beklædning helt ingen
jeg tror det er et wildspor det her med at se hvad for nogen klude
vi går rundt i ... et slags filter der giver os en behagelig afstand
til hvad det i virkligheden vil sige at være sammen.

var inde og høre Nils hausgaard i cirkus bygningen i søndags - hvor
han sagd enoget skægt jeg tror det var om Pia Kjærsgård og ny
nazisterne :

Idiot er jo ikke bare sådan noget man en dag står og er
begravet i lort til halsen - det er ikke noget man kan gøre for det er
bar enoget man er eller ikke er - og det er jo egentligt rigtigt fans
jeg ikke havd emin båndopatger med det var et skide godt show - den
nye regering - havde virkeligt gjort ham kniv skarp og ond som satan:)

hvad var det han kaldte kultur ministeren fætter BR s mand på tinge:)

jeg tror sgu hvis man giver sig i lag med Nils hausgaard og Hans
Scherfig så behøves man egentligt ikke at vide mere om at være dansker
:)

lidt OT men jeg fik det lige mengleret med ind

bedste hilsner
Bo

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)

Fra : EH

Dato : 19-02-02 11:30

Chokmah Dog Fever <chokmah@c.dk> wrote in message news:<hvd37u8bhvrvhqn82pkmdo92d88fk62t8t@4ax.com>...

> [...]
> rigemelighedens grænser kan jeg med igen 99 % garenti sige at jeg
> arldirg har lagt mærke til havd for strømper en kvinde havde på i det

Ja ja, keder godt 'din type' :) Mente heller ikke at alle fyrer kunne
lide det, men nærmere at hvis man delete befolkningen efter køn og
lavede en undersøgelse, så ville der være flere mænd end kvinder som
var til nylonstrømper(ikke at have på, men at se på) - aner ikke om
det virkeligt er sådan, får bare det indtryk nogen gange.

> [...]
> sgu ligeglad med en go røw er en go røw om de er i en læredes sæk
> eller ja jeg ved ikke en eller anden form for beklædning helt ingen

Hm.. pudsigt, jeg mener nok at en god røv ser bedre ud med noget der
smyger sig om den :) Men nok osse at det ændre den visuelle aspekt
ratio af gode røve, Dvs, hvor der normalt er 1 god røv ud af 1000 "af
sig selv", så 400 andre osse blive gode med noget på :)

> jeg tror det er et wildspor det her med at se hvad for nogen klude
> vi går rundt i ... et slags filter der giver os en behagelig afstand
> til hvad det i virkligheden vil sige at være sammen.

Jeg har faktisk overvejet det samme, om der er noget 'forkert' i at
ville diverse påklædnings dimser. Men lige nu må jeg sige jeg syntes
en påklædt person som regl er 'frækkere' end en afklædt.

> jeg tror sgu hvis man giver sig i lag med Nils hausgaard og Hans
> Scherfig så behøves man egentligt ikke at vide mere om at være dansker :)

Ja Hausgaard er sgu altid fræk, uanset hvad han har på :)

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 19-02-02 15:44

On 19 Feb 2002 02:30:11 -0800, tilfaeldig@fcuk-me.co.uk (EH) wrote:

> [...]
>var til nylonstrømper(ikke at have på, men at se på) - aner ikke om
>det virkeligt er sådan, får bare det indtryk nogen gange.

Hmm ja folk er sgu sære , jeg ved ikke om det er en eller anden form
for pysisk selvforsvar at hvis man forkusere på noget uvæsentligt - så
kommer man ikke i den neddrægtige situasion - at skulle forholde sig
til sig selv og sine med mennesker eller for den sags skyld noget der
er vigtigt ... jeg tror sgu ikke en gang det er bevist idioten sider
der bare og med en vis undren ser på en verden som han ikke forstår i
mens han er dybt forkuseret på - hvordan han selv og andre er klædt -
musiken er så gå i indkøbs senteret så han har glemt hvad han skulle
ha - men havd gør det , for tidne går så dejligt

> [...]
>ratio af gode røve, Dvs, hvor der normalt er 1 god røv ud af 1000 "af
>sig selv", så 400 andre osse blive gode med noget på :)

er du vimmer en go røv ser suveræn ud når den er fyld med røde striber
efter en go gan sexet pisk

>Jeg har faktisk overvejet det samme, om der er noget 'forkert' i at
>ville diverse påklædnings dimser. Men lige nu må jeg sige jeg syntes
>en påklædt person som regl er 'frækkere' end en afklædt.

Hmm du skal bare slipper dig selv fri - en krop skal begæres hvis den
bliver begæret og dte bgliver den nu bedst afklædt - det er sgu svært
af genemføre et samleje med alt for meget tøj på !

>Ja Hausgaard er sgu altid fræk, uanset hvad han har på :)

Haudgaard er sammen med steffen Brandt i nudtiden den/de enste der har
noget fornuftigt at sige på den lyriske side i Danmark - både som
lyrik & lyrik musik - der er simpelthæd tale om et geni - kompromiløs
ubestikelig klar ...uanset hvad han har på !

Mv
Bo

Fra : Puk

Dato : 19-02-02 16:06

"EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> skrev i en meddelelse

> [...]
ikke om
> det virkeligt er sådan, får bare det indtryk nogen gange.

Tja hvis det forholder sig sådan, så kunne det jo måske have sin
grobund i at gutterne ikke skal foretage sig en skid i den
sammenhæng. Det er ikke dem som render rundt og bliver kolde om
rumpen og bollerne, som får underlivsbetændelse grundet for megen
kulde, som skal have maset med stømper der løber (så ser det jo
pludslig ikke så smart ud mere), som skal tænke over hvordan de
sætter sig hvis nederdelen er kort etc etc.

Med andre ord, for gutterne er det en ren fornøjelse mens
kvinderne lige skal tænke over nogle småting, som ikke er ting
der skal tænkes på i et par cowboybukser.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : EH

Dato : 19-02-02 20:42

"Puk" <powder@worldonline.dk> wrote in message news:<4Ptc8.141$PE.6350@news000.worldonline.dk>...
> "EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> skrev i en meddelelse
>

> Med andre ord, for gutterne er det en ren fornøjelse mens
> kvinderne lige skal tænke over nogle småting, som ikke er ting
> der skal tænkes på i et par cowboybukser.

Skal lige tilføje at en nylon beklædt ankel heller ikke er at foragte,
og de kan jo godt ses under cowboybukserne (med mindre man bruger de
der skrækkelige støvler

Fra : Ally

Dato : 19-02-02 21:39

> Skal lige tilføje at en nylon beklædt ankel heller ikke er at foragte,
> og de kan jo godt ses under cowboybukserne (med mindre man bruger de
> der skrækkelige støvler

Nej, NU må jeg reagere, for jeg er DYBT chokeret Skrækkelige støvler???
Vi to bliver vist ALDRIG enige om det her *GGG*. Jeg er VILD med støvler,
dog undtaget flade støvler. Men støvler med hæl... uf, uf, uf! Det er, for
mig, en milliard gange bedre end en nylonbeklædt ankel! Det er endda så
slemt, at ser jeg en pige med lækre støvler på gaden, så bliver jeg
underligt varm i kroppen på en eller anden ubeskrivelig måde.

K.h.

Ally
--
ICQ#: 15 88 35 47
E-mail: quincy_md@hotmail.com

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 19-02-02 23:57

On Tue, 19 Feb 2002 21:39:28 +0100, "Ally" <quincy_md@hotmail.com>
wrote:

HI Ally

> [...]
>slemt, at ser jeg en pige med lækre støvler på gaden, så bliver jeg
>underligt varm i kroppen på en eller anden ubeskrivelig måde.

hvor finder du dog energien til at gå op i alt det der det er ikke
pis - jeg undres bare støvler strømper ????
Mv
Bo

Fra : EH

Dato : 20-02-02 03:44

Chokmah Dog Fever <chokmah@c.dk> wrote in message news:<90m57ukolucs2gmvbl1ro9atq0fd0c1u1f@4ax.com>...

> hvor finder du dog energien til at gå op i alt det der det er ikke
> pis - jeg undres bare støvler strømper ????

Duu øh, hver person, sin ting ikke? Mindes jeg ikke noget om røde
striber og pisk? *nudge* *nudge* *wink* *wink*

(Ikke at de to ikke kan kombineres (bare jeg slipper for støvlerne
)

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 20-02-02 05:37

On 19 Feb 2002 18:44:26 -0800, tilfaeldig@fcuk-me.co.uk (EH) wrote:

>Duu øh, hver person, sin ting ikke? Mindes jeg ikke noget om røde
>striber og pisk? *nudge* *nudge* *wink* *wink*

jow jow men det er sgu da striber på røwen af den jeg elsker ... jeg
går ikke rundt på gaden i bussen eller andre steder og forestiller mig
striber på nogen baller .... lige så lidt som jeg lægger mærke til
derres fordtøj sokker jakke ..og alt det man ikke skulle døje med hvis
vejeret var til det ....

>(Ikke at de to ikke kan kombineres (bare jeg slipper for støvlerne

jaeee jeg skal sgu ikke ku sige dte jeg går i sandaler hele året - der
afgjort er for små på højre fod - men det er det fedetse fordtøj jeg
har ejet nogen sinde !
MvH
Bo

Fra : Ally

Dato : 20-02-02 20:08

> HI Ally

Hi Bo!

> hvor finder du dog energien til at gå op i alt det der det er ikke
> pis - jeg undres bare støvler strømper ????

Ork, du har jo ikke hørt om lange negle, makeup, stramme nederdele, brede
bælter, smykker... listen er MEGET længere end du kan forestille dig Når
jeg ser en pige med/i et eller andet af det, jeg tænder så meget på (f.eks.
de HELT rigtige støvler), så får jeg hjertebanken og hedetur... og dét er
ikke pis! Og så kan jeg ikke få det ud af hovedet! Det er en 50-50 blanding
af drømmen om at være pigen, og at det, i mine øjne, ser hamrende sexet ud
på hende! En veninde, der KUN tænder på at være masochist hos den HELT
rigtige S'er, fortalte mig, at hun er hamrende misundelig på mig, fordi som
hun sagde: "Du kan blive tændt af en tur i byen... jeg skal møde den HELT
rigtige fyr, han skal være den HELT rigtige S'er, han skal sige det HELT
rigtige og gøre det HELT rigtige... ellers tændes jeg ikke". Så ja, der skal
ikke så meget til at tænde mig *GG*.

K.h.

Ally
--
ICQ#: 15 88 35 47
E-mail: quincy_md@hotmail.com

Fra : Puk

Dato : 19-02-02 21:58

> [...]
foragte,
> og de kan jo godt ses under cowboybukserne (med mindre man

Ja nu går jeg jo faktisk med støvler om vinteren. Det er noget
med at holde fødder og underben varme du ved, men jeg synes
faktisk også det er smart.
Men ser du en ankel beklædt med nylon kan man jo også få uden at
skulle igang med de selvsiddende eller med dem til hofteholder.
Det kan klares med sokletter eller knæstrømper eller hvis det er
koldt med deciderede nylon strømpebukser, der så kan hjælpe lidt
med at holde varmen *S*.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : EH

Dato : 20-02-02 03:36

"Puk" <powder@worldonline.dk> wrote in message news:<wYyc8.2040$PE.26061@news000.worldonline.dk>...
> "EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> skrev i en meddelelse
>
> [snip] hvis det er
> koldt med deciderede nylon strømpebukser, der så kan hjælpe lidt
> med at holde varmen *S*.

Nu har jeg set du skriver "lidt", men jeg stiller mig stadig undrende
overfor påstanden at nylon strømpebukser VARMER *G* - Men hvis du
siger det... sååå deeet :)

Fra : Puk

Dato : 20-02-02 06:44

> [...]
undrende
> overfor påstanden at nylon strømpebukser VARMER *G* - Men hvis

Naturligvis varmer nylon strømpebukser ikke nær så meget som et
par tykke bomulds strømpebukser. Men varmer det gør de altså.
Jeg kan ikke den præcise tekniske forklaring, men det er noget
med at vi ikke blot bliver varmet af det vi ifører os men i høj
grad også af det luftlag der kommer til at ligge mellem vores hud
og beklædningen. Det kan jeg godt få til at stemme med mine
personlige oplevelser, hvor jeg typisk også fryser mere ved
vintertid iført stramme bukser end jeg gør i et par løse (så
længe kold luft ikke kan krybe ind bag tøjet).

Prøv eventuelt selv at tage nylon strømpebukser under dine bukser
en dag.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : EH

Dato : 20-02-02 13:45

"Puk" <powder@worldonline.dk> wrote in message news:<aGGc8.2429$PE.43436@news000.worldonline.dk>...
> [...]
> par tykke bomulds strømpebukser. Men varmer det gør de altså.
>
> Prøv eventuelt selv at tage nylon strømpebukser under dine bukser

Jeg tvivler på man kan få dem så store *G* Men selv om man kunne så
tror jeg ,jeg ville føle mig lidt suspekt ved sådan en manøvre :)

Fra : Puk

Dato : 20-02-02 18:19

> Jeg tvivler på man kan få dem så store *G* Men selv om man
kunne så
> tror jeg ,jeg ville føle mig lidt suspekt ved sådan en manøvre
:)

Nå det mener du, at du ville? *G*
Det er da set (også hos mænd der ikke cross-dresser) at de ifører
sig strømpebukser eksempelvis under skibukser, så mon ikke det
kan lade sig gøre uden at alt for meget mandighed går af dig

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : ,

Dato : 22-02-02 23:06

"Puk" wrote
> [...]
> sig strømpebukser eksempelvis under skibukser, så mon ikke det
> kan lade sig gøre uden at alt for meget mandighed går af dig

He he, ja,

i starten undskyldte jeg mig over for mig selv med, at det var smadder koldt
at cyckle og det kunne vel ikke skade, når ingen så det *g*. De varmer
faktisk også en del.

Sandheden er nu, at jeg er helt vild med strømpebukser, dameundertøj, høje
hæle og feminin påklædning i det hele taget. Jeg har bare ikke turdet vise
ret meget frem for andre endnu, men det kommer nok *s*.

Hygge-hej
det anonyme ,

Fra : EH

Dato : 23-02-02 17:05

"Puk" <powder@worldonline.dk> wrote in message news:<IRQc8.2619$PE.60914@news000.worldonline.dk>...
> "EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> skrev i en meddelelse

> kunne så
> :)
>
> Nå det mener du, at du ville? *G*

Hallå, hvad er det for en griner? :) Du som er så god til at
ekstrapolere fra få ord, har du konkluderet at jeg i virkeligheden har
et latent ønske om at snige mig rundt i gade billedet de der statisk
generede hylstre? :)

Den stor del af fornøjelsen ved nylon strømper er jo at kigge på dem,
jeg kan jo ikke gå rundt og kigge på mig selv så vader jeg jo bare ind
i noget :)

> Det er da set (også hos mænd der ikke cross-dresser) at de ifører
> sig strømpebukser eksempelvis under skibukser, så mon ikke det
> kan lade sig gøre uden at alt for meget mandighed går af dig

Bedre ikke at risikere noget af den :)
Men jeg vil da ikke udelukke jeg ville prøve det, hvis jeg skulle
løbe ind i en kæreste som gerne ville opleve sådan et tvivlsomt syn :)

Fra : Søren

Dato : 20-02-02 21:37

On 20 Feb 2002 04:44:53 -0800, tilfaeldig@fcuk-me.co.uk (EH) wrote:

>Jeg tvivler på man kan få dem så store *G* Men selv om man kunne så
>tror jeg ,jeg ville føle mig lidt suspekt ved sådan en manøvre :)

Årh lad dog være

Du ville da se øm ud

Knus
Søren

Fra : EH

Dato : 21-02-02 07:40

Sidewind@adslhome.dk (S?en) wrote in message news:<3c7508c2.104216588@news.inet.tele.dk>...

> Årh lad dog være
>
> Du ville da se øm ud

Oooh, model arbejde... gad vide om der er en fremtid i det? :)

Fra : Gitte

Dato : 20-02-02 09:45

Hejsa

>Nu har jeg set du skriver "lidt", men jeg stiller mig stadig undrende
>overfor påstanden at nylon strømpebukser VARMER *G* - Men hvis du
>siger det... sååå deeet :)

Det er egentlig meget logisk; det er jo ikke strømpebukserne der
varmer dig, men derimod hjælper de dig til at holde på den varme du
selv afgiver. Og selv et tyndt lag isolering er bedre end ingen

MVH
Gitte

Fra : Henning

Dato : 21-02-02 12:23

> [...]
>
> Skal lige tilføje at en nylon beklædt ankel heller ikke er at foragte,
> og de kan jo godt ses under cowboybukserne (med mindre man bruger de

Nope!!
En ung kvinde iført hvide tennissokker, eller hvide knæstrømper med
kvast, og en skotskternet, plisseret nederdel er der intet der an slå *GGG*

MVH
Henning

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 21-02-02 20:04

On Thu, 21 Feb 2002 12:23:14 +0100, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Nope!!
>En ung kvinde iført hvide tennissokker, eller hvide knæstrømper med
>kvast, og en skotskternet, plisseret nederdel er der intet der an slå *GGG*

jow for fan den RIGTIGE kvinde eller den enste :)
men hun slår også dem alle for den ene !
Mv
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)
http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.html
I Know what to do-an I m not doing well-shot my self to love u(M manson)

Fra : Ally

Dato : 19-02-02 18:35

> Jeg har faktisk overvejet det samme, om der er noget 'forkert' i at
> ville diverse påklædnings dimser. Men lige nu må jeg sige jeg syntes
> en påklædt person som regl er 'frækkere' end en afklædt.

Fuldstændig enig! En nøgen pige er smuk i mine øjne, men ikke fræk eller
sexet! Jeg tænder laaaaaangt mere på en pige i flot tøj (små afslørende
toppe, stram nederdel eller tætsiddende bukser osv.) end en nøgen pige.

Hilsen

Ally
--
ICQ#: 15 88 35 47
E-mail: quincy_md@hotmail.com

Fra : Puk

Dato : 18-02-02 22:33

> [...]

Hejsa

> Hvordan er det med strømper - rigtige nylon strømper holdt på

Dem har jeg det fint med. Synes dog oftest at de selvsiddende
fungerer bedst for mig........de andre kan jeg godt give mig en
fornemmelse af at de ikke bliver siddende, hvor de skal. Måske
fordi jeg vægrer mig ved at betale formuer for den slags og altså
ikke har fundet den rette kvalitet.

> Er der nogle af jer piger der kunne finde på at bruge det? I
byen? Til
> daglig?

Primært bliver det brugt til at pirre kæresten og mig selv lidt
med. En tur i byen kan det også blive brugt, men til daglig er
jeg som oftest lidt praktisk gris indrettet og så passer ganske
almindelige strømpebusker mig altså bedst. De bliver utvivlsom
hvor de skal, man skal ikke tænke sig om når man sætter sig i en
kort nederdel og så er det lidt varmere med noget om rumpen i de
kolde vintermåneder.

> Hvad siger fyrene?

Nu er jeg jo ikke en gut, men jeg har faktisk kun mødt en enkelt
gut, som var fuldstændig ligeglad. Ham sagde det ikke mere end
noget som helst andet.........påstod han i hvert fald. *S*.

Mig siger det så kun noget, hvis ikke jeg kommer til at opfatte
det som et krav fra gutten. Det irriterer mig i det hele taget
altid, når gutter gerne vil have mig til ALTID at være sexet,
pirrende osv.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : modesty

Dato : 19-02-02 07:22

> Synes dog oftest at de selvsiddende fungerer bedst for mig........de
andre kan jeg godt give mig en
> fornemmelse af at de ikke bliver siddende, hvor de skal.

*G* Jeg har det lige omvendt. Dem til hofteholder bliver siddende.
Selvsiddende strømper, der ikke sidder selv findes
Det vil jeg gerne advare imod.

Kærlig hilsen
modesty

Fra : Ally

Dato : 19-02-02 18:31

> *G* Jeg har det lige omvendt. Dem til hofteholder bliver siddende.
> Selvsiddende strømper, der ikke sidder selv findes
> Det vil jeg gerne advare imod.

Inden du tog strømper på, smurte du så benene ind i lotion eller lign.?
Benene skal være helt tørre, uden nogen form for 'fedtstof' (creme, lotion
og lign.). Derudover er det vigtigt at finde den rette størrelse. Det kan
være et problem, hvis man er høj med slanke ben.

K.h.

Ally
--
ICQ#: 15 88 35 47
E-mail: quincy_md@hotmail.com

Fra : modesty

Dato : 20-02-02 08:18

> Benene skal være helt tørre, uden nogen form for 'fedtstof' (creme, lotion
> og lign.).
Det var de

>Det kan være et problem, hvis man er høj med slanke ben.
Det er jeg ikke

Men tak for fiffene alligevel.

modesty

Fra : Gitte

Dato : 19-02-02 07:59

Hejsa

>Hvordan er det med strømper - rigtige nylon strømper holdt på plads af en
>hofteholder?

Jeg bruger gerne "nyloner" med hofteholder, men ikke til daglig. Det
hænger nok lidt sammen med, at jeg er mest til cowboybukser De
selvsiddende har jeg ikke meget fidus til, jeg har godt nok kun prøvet
dem en enkelt gang, men det var en fiasko, de blev aldeles ikke hvor
de skulle.

>Er der nogle af jer piger der kunne finde på at bruge det? I byen? Til
>daglig?

Som nævnt ovenfor ikke til hverdag, men meget gerne når jeg skal i
byen. Jeg synes selv det er lidt pirrene at mange fyre godt kan lide
det, og da min mand også er ganske glad for det, er det helt fint *GG*

>Hvad siger fyrene?

Har ikke hørt klager fra nogen hidtil...

MVH
Gitte

Fra : Alexander Anderson

Dato : 19-02-02 23:00

Nu løber det her da vist helt af sporet.

Selvfølgelig findes der personer som ikke er "til" strømper.
Mit primære formål var at få respons fra piger som bruger strømper og/eller
mænd hvis kærester/koner bruger dem (eller som gerne så de brugte dem)

Per Madsen, du skriver at din kone er en kjolepige. Hvor gammel er hun? Er
hun "åben" omkring det? Hvad siger omgivelserne.

Hvad siger du til de samme spørgsmål modesty?

Gitte, hvorfor bruger du ikke strømper til daglig?

Og til Puk som brokker lidt over besværet og kulden. Bare ben har været
meget moderne de sidste par år. Hvordan hænger det sammen med kulden?

Og besværet - hvor meget ekstra tid tager det at spænde en strømpeholder om
livet i forhold til de andre ritualer i piger har om morgenen.

Og ja nylon'er løber - men det gør de vel også hvis der sættes en bukse-top
på dem.

Og hvorfor er det egentligt blevet så slemt hvis det "ses"? Bar-bensmoden
som jeg nævnte før har givet adskillige "views" til trusser både under
skørter og bagpå (synlige G-strenge). Det viser i piger gerne frem. Men en
strop fra en hofteholder som kan anes under et bukseben eller en nederdel -
det føler i er at gå for langt

med venlig hilsen Alexander

Fra : Puk

Dato : 20-02-02 06:57

> Og til Puk som brokker lidt over besværet og kulden. Bare ben
har været
> meget moderne de sidste par år. Hvordan hænger det sammen med
kulden?

Det ved jeg ikke. Jeg går ikke med bare ben, når det er koldt
ligesom jeg heller ikke går med selvsiddende strømper eller
strømper til hofteholder, når det er koldt. Ej heller går jeg
med nylon strømpebukser, når det er koldt, jeg går med nogle
tykkere strømpebukser. For mig er det bare vigtigere at jeg ikke
fryser og ikke bliver syg end det er at se sexet ud. Sådan er vi
nogen der er så underlige.

> Og besværet - hvor meget ekstra tid tager det at spænde en
strømpeholder om
> livet i forhold til de andre ritualer i piger har om morgenen.

Det ved jeg ikke. Men til strømpeholderen hører jo normalt også
en anden beklædning end den jeg normalt bruger (nedernel og måske
skjortebluse, små sko etc.) Normalt bruger jeg ca. 15-20
minutter på at gå i bad, smøre mig ind i lidt creme (jeg tørrer
MEGET nemt ud om vinteren, noget arveligt fra min mor der har
psoreasis lignende tørhed flere steder), smide noget tøj på
(bukser og sweater på denne tid af året som regel) og føre en kam
gennem mit hår. Er det koldt bruger jeg 1-2 minutter på at tørre
mit hår med hårtørrer inden jeg går en tur med hunden. Jeg
bruger ingen make-up til daglig og gider heller ikke dolle mig op
for at sidde ved den computer hele dagen. Med andre
ord............Jeg er en pige, men ritualer ud over almindelig
hygiejne kender jeg ikke til.

> Og ja nylon'er løber - men det gør de vel også hvis der sættes
en bukse-top
> på dem.

Ja men nogle gange synes jeg bare det er nemmere at få
strømpebukse versionen i en tykkere (tættere vævet tror jeg det
er) version, der ikke løber helt så let. Men jo al nylon løber,
hvorfor det som regel heller ikke bliver brugt til daglig, hvor
jeg foretrækker at være praktisk.

> [...]
frem. Men en
> strop fra en hofteholder som kan anes under et bukseben eller

Ved det ikke. Umiddelbart tænker jeg bare med det samme på Julia
Roberts i Pretty Woman, da hun stadig er klædt som luder. Her
stikker tingene ud under skørtet.

Personligt viser jeg IKKE gerne mine trusser frem til alle og
enhver og jeg er dælme stadig en pige. Alt i alt går jeg til
daglig meget lidt op i at se sexet ud for mine omgivelser, idet
sexet ofte bliver temmelig upraktisk (man løber eksempelvis
dårligt efter bussen i sandaler med hæle) og jeg har et større
behov for at få min hverdag til at fungere end for at give folk
noget sexet at kigge på.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : modesty

Dato : 20-02-02 08:40

>Hvor gammel er hun?

Jeg er 38

Er hun "åben" omkring det?

> omkring hvad? At jeg går med kjole eller nederdel? Lidt svært at skjule.
Men jeg hader at gå med bukser.Som regel løfter jeg ikke op i skørterne,
hvis det er det du mener.Keep them guessing.

Jeg kan bedst lide hofteholder fordi det for mig er lidt "retro". Lidt som
på gamle franske postkort og lidt viktoriansk.Gerne dem med brede stroppe.
De her ting er også lidt en fetish for mig også. Og jeg ville gå med
nylonstrømper altid hvis det ikke var fordi jeg ikke har råd. Det ER
hundedyrt.Spændende link du sendte, Alexander, men desværre vil jeg hellere
handle i IRL-butikker. Nogle gode råd?

Ja det er besværligt at gå med strømper og strømpeholder for ikke at nævne
høje hæle på brosten gennem byen (jeg går ud fra at tricket er at gå på
tæer, men det er ret anstrengende i længden). Jeg kan også godt lide
støvler, men jeg har ikke ben til det, og nok heller ikke til strømper, ikke
at det bekymrer mig synderligt bortset fra at jeg kan aldrig finde støvler
jeg kan passe omkring læggen. Især har jeg et godt øje til sorte
læderstøvler med snører foran, op til knæet, lidt spids snude, ikke for
meget, lidt høj hæl, men ikke for meget. Hvis der er nogle her der ved hvor
man kan købe dem? Jeg har ledt og ledt. Jeg så en pige med sådan nogle for
en uge siden, men desværre fortalte hun at hun havde købt dem for 6 år
siden.

Jeg kan også rigtig godt lide korsetter.

Det besvær der er med disse ting er med til at øger min bevidsthed om min
krop og seksualitet, og det kan jeg godt lide. Men jeg er jo altså også
masochist *G*

>Hvad siger omgivelserne.
Der er mange der har rådet mig til at klæde mig mere praktisk. Enkelte
ekskærester har presset mig til at gå med bukser *G*

modesty

Fra : Gitte

Dato : 20-02-02 09:43

Hejsa

>Gitte, hvorfor bruger du ikke strømper til daglig?

Jeg bruger skam strømper de fleste dage, bare ikke dem til hofteholder
*GG* Men det har helt klart noget at gøre med, at jeg til hverdag er
mest til cowboybukser og så går ideen jo ligesom lidt af. Jeg bruger
oftest nylon knæstrømper sammen med, men sådan en dag som i dag med
sne står den på bomuldsstrømper i et par korte støvler. Jeg sværger
til bukserne, fordi jeg føler mig godt tilpas i den påklædning
samtidig med, at det er praktisk. For en lille kjole, hofteholder,
strømper og små sko er ikke de mest anvendelige når man skal gå 1½ km
af en ret trafikeret landevej for at komme med bussen om morgenen,
især ikke når det er vådt og sjappet. De strømper ville se alt andet
end sexede ud, når 2 lastbiler er passeret.

>Og til Puk som brokker lidt over besværet og kulden. Bare ben har været
>meget moderne de sidste par år. Hvordan hænger det sammen med kulden?

Moden lever sit eget liv, uafhængig af vejret. Men det gør det ikke
mindre koldt at rende rundt med bare ben i frostvejr. At nogle
mennesker så er så afhængige af at følge moden, at de trodser generne,
er så deres egen sag.

>Og besværet - hvor meget ekstra tid tager det at spænde en strømpeholder om
>livet i forhold til de andre ritualer i piger har om morgenen.

For mig er har det noget at gøre med, at strømpeholderen ikke er det
eneste "ekstra" der hører med. Hvis jeg gør noget ekstra ud af min
påklædning (som det her med strømperne er for mig), så gør jeg altså
også noget ekstra ud af resten. Og så er det, at det begynder at tage
ekstra tid. Og jeg vælger at jeg ikke "gider" at bruge den ekstra tid
til hverdag, jeg får mere ud af at bruge den anderledes.

MVH
Gitte