postgerSQL: Administrationsværktøjer
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 17-02-02 16:42

Jeg skal i nær fremtid til at administrere en postgreSQL-database, og jeg
er derfor begyndt at lede efter nogle administrationsværktøjer.

Jeg kan dog ikke finde nogen værktøjer, som kan køre på Windows ... kan det
være korrekt ? Jeg har via postgreSQL.org fundet værktøjet PgAccess ... men
jeg vil gerne have nogle muligheder at vælge imellem.

Hvilke værktøjer kender I til anvendelse til administration af postgreSQL
på Windows-platformen ? Selve databasen kommer til at køre på en Linux-box
- men jeg vil gerne kunne adminstrere den uden at skulle installere Linux
først.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Synes du også, at Britney trods alt er meget lækker - men dog
på grænsen til det kvalmende ? http://stocholm.dk/britney.txt

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 18-02-02 08:46

Jesper Stocholm skrev:

> Jeg skal i nær fremtid til at administrere en postgreSQL-database, og
> jeg er derfor begyndt at lede efter nogle administrationsværktøjer.
>
> Jeg kan dog ikke finde nogen værktøjer, som kan køre på Windows ...

Der findes nogle, der kører på webbet - se http://freshmeat.net/. Der
findes f.eks. en pendant til MySQLs phpMyAdmin:
http://www.phpwizard.net/projects/phpPgAdmin/

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/